شایعات جدید گلکسی S8 طرفداران سامسونگ را امیدوار کرد

سال ۲۰۱۶ در حال اتمام است، سالی که برگی بسیار تلخ در دفتر خاطرات سامسونگ در آن رقم خورد. حال اما، چشم ها در انتظار آینده ای روشن به سال جدید و دستپخت بعدی سامسونگ دوخته شده است.

شایعات جدید گلکسی S8 طرفداران سامسونگ را امیدوار کرد

به گزارش کلیک، سامسونگ می رود تا با درخشش قهرمان تازه نفسش، خاطره تلخ پرچمدار قبلی خود را از اذهان مردم پاک کند. گلکسی نوت ۷ که می رفت تا برای سامسونگ دوران سازی کند همچون ماری در آستین، صاحب خود را گزید و ضرر های فراوانی بر گردن این شرکت انداخت. حتی ماجرا به جایی کشیده شد که سامسونگ بعد از سالها سیطره بر بازار تلفن های اندرویدی، رتبه دوم پرفروش ترین برند موبایل را دو دستی به تعقیب کننده جدی خود یعنی هواوی تقدیم کرد تا مجبور باشد تا اطلاع ثانوی سایه این شرکت معتبر چینی و البته اپل را روی سرش احساس کند. اما طبیعتا انتظار همگان از سامسونگ، چیزی غیر از دست روی دست گذاشتن است و البته که همینطور نیز هست؛ چراکه حداقل از شایعات بی شمار موجود در این زمینه چنین بر می آید.

این روز ها با کمی تفکر در مورد فایل ها و محتوا های بزرگی مثل ویدئو های ۴k و حجم هایی که اشغال می کنند، می توان پی برد که ۳۲ گیگابایت حافظه برای یک پرچمدار سال ۲۰۱۷ اندکی کم و قدیمی به نظر می رسد؛ حتی اگر پای پشتیبانی دستگاه از کارت حافظه در میان باشد. چراکه صحبت از پرچمدار است؛ نماینده ای همه فن حریف و همه چیز تمام که نمایانگر قدرت هر تولید کننده است. لذا در این باره از اطلاعات منتشره از شبکه اجتماعی چینی Weibo چنین برمی آید که در پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ شاهد نسخه ۲۵۶ گیگابایتی خواهیم بود و این در حالی است که همچنان پشتیبانی دستگاه از کارت حافظه خارجی نیز وجود دارد.

همانطور که می دانید، عدم پشتیبانی گلکسی اس ۶ از کارت حافظه به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیامد؛ اتفاقی که در گلکسی اس ۷ نیفتاد تا این بار مایه شادی عده زیادی از هواداران را فراهم کند. و اما حالا، ارائه حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایتی آنقدر جذاب و فراتر از کافی هست که بتواند سامسونگ را اندکی به بازگشت به سیاق اس ۶ و عدم استفاده از درگاه حافظه خارجی وسوسه کند! اما جدای از این حواشی، حقیقتا وجود ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از حافظه خارجی برای هر کدام از ما که گاها از مشکل کمبود حافظه رنج می بریم، یک دنیای رویایی فوق العاه خواهد بود.

علاوه بر این، شایعات بیان می کنند که گلکسی اس ۸ رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت. خوب به نظر می رسد، اما زمانی عالی خواهد بود که سامسونگ تلاش جدی تری از سایرین بابت حد استفاده از منابع رم در اندروید بکند تا این گوشی بتواند با ارائه عملکردی فوق العاده، برگ برنده ای ارزشمند و به یا ماندنی برای سامسونگ باشد.

و اما نکته نهایی آن است که گلکسی اس ۸ در دو مدل عرضه خواهد شد؛ خبری که با توجه به وجود سه مدل برای اس ۶ و دو مدل برای اس ۷ چندان تعجب برانگیز نیست. اما شایعات در این باره حاکی از آن است که این بار هر دو مدل خمیده خواهد بود، پس برای پی بردن به تفاوت آن ها همچنان باید منتظر بمانیم.

تمامی نکات ذکر شده به انضمام مجهز بودن گلکسی اس ۸ به دوربین دوگانه، صفحه نمایش حساس به فشار که تمام فضای جلویی دستگاه را گرفته و اینکه اس ۸ احتمالا اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸۳۰ خواهد بود، تمامی اطلاعاتی است که از این پرچمدار آینده سامسونگ داریم.

دستپخت تازه سامسونگ، معجونی از بهترین مشخصاتی است که از خیالمان می گذرد. شما چه فکر می کنید؟ آیا این ویژگی ها آن قدر قدرت دارند که نام نوت ۷ را از حافظه شما پاک کنند؟!

ارسال نظر