ویندوزفون جدید با تراشه‌ی اسنپدراگون 820 در راه است!

به تازگی اطلاعات مربوط به یک ویندوزفون جدید با کد اختصاصی HP Falcon در سایت GFXBench ارائه شده است.

ویندوزفون جدید با تراشه‌ی اسنپدراگون 820 در راه است!

به گزارش کلیک،در میان خصوصیات و ویژگی‌هایی که برای این محصول معرفی شده یک نکته‌ی بسیار جالب توجه وجود دارد و آن هم مربوط به بهره‌مندی این گوشی از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام است!

1

همانگونه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، ظاهرا ویندوزفون جدید مد نظر یا همان HP Falcon از صفحه نمایشی 5.8 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره‌مند می‌شود. البته سایت GFXBench پیش از این بارها ثابت کرده که اطلاعات مندرج در بخش صفحه نمایش محصولات آینده‌ای که ارائه می‌کند به هیچ وجه قابل اطمینان نیستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش ویندوزفون جدید مد نظر ابعاد یا وضوح تصویر متفاوتی داشته باشد.

همچنین اطلاعات مندرج در این تصویر نشان می‌دهند که این محصول از سنسور دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی قدرتمند 12 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود. رم 1 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 43 گیگابایتی هم سایر خصوصیات و ویژگی‌های ویندوزفون HP Falcon را تشکیل می‌دهند. البته مطمئنا حافظه‌ی داخلی این محصول 64 گیگابایتی است و در اطلاعات ارائه شده تنها به ظرفیت خالصی از حافظه‌ی داخلی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد اشاره شده است.

در این بین بسیاری از افراد عقیده دارند که با توجه به کد HP Falcon در نظر گرفته شده برای این محصول، احتمالا این ویندوزفون ساخته‌ی کمپانی HP خواهد بود! اما اگر این چنین باشد، حتما پیش از این شاهد ارائه‌ی شایعات و اخبار متعددی در این رابطه می‌بودیم. عده‌ی دیگری نیز عقیده دارند که این گوشی محصول دیگری از سری ویندوزفون‌های لومیا مایکروسافت خواهد بود. با این وجود هنوز صحت هیچ یک از خبرهای ارائه شده رسما به تایید نرسیده و کمپانی‌های HP و مایکروسافت هم در قابل این موضوع عکس‌العملی نشان نداده‌اند.

به نظر شما این ویندوزفون محصولی از سری ویندوزفون‌های مایکروسافت مایکروسافت خواهد بود؟ اگر این چنین چرا کد اختصاصی آن با HP Falcon معرفی شده؟ به نظر شما این امکان وجود دارد که ویندوزفونی به تراشه‌ی اسنپدراگون 820 مجهز شود و رم آن ظرفیت 1 گیگابایتی را ارائه کند؟!

منبع: gsmarena

ارسال نظر