قابلیت‌های خاص گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در زمینه فیلمبرداری

رسانه کلیک - از آنجایی که دو پرچمدار جدید سامسونگ در بخش فیلمبرداری از قابلیت‌های کاربردی و جذابی برخوردار شده‌اند، تصمیم داریم تا در ادامه این مطلب، به بررسی توانایی فیملبرداری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به صورت ویدیویی بپردازیم.

قابلیت‌های خاص گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در زمینه فیلمبرداری

همان طور که می‌دانید پرچمداران جدید سامسونگ در بخش دوربین بسیار قدرتمند ظاهر شده‌اند. این قدرت بالا تنها به عکاسی ختم نشده و گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در زمینه فیلمبرداری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ( بررسی دوربین گلکسی اس ۹ پلاس؛ الهام گرفته از چشم انسان )

علاوه توانایی ضبط فیلم‌های UHD با نرخ 60 فریم بر ثانیه، قابلیت جالبی با نام سوپر اسلوموشن توسط پرچمداران جدید سامسونگ به کاربر ارایه می‌شود. با فعال کردن این ویژگی کاربر می‌تواند به ضبط فیلم‌های فوق آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه بپردازد. رزولوشنی که برای ضبط این نوع فیلم‌های صحنه آهسته در نظر گرفته شده، اچ دی بوده که کیفیت بسیار بالایی را به کاربر ارایه می‌کند. همچنین این امکان به کاربر داده شده تا با استفاده از افکت‌های نرم افزاری مختلف، جلوه جذابی را به این فیلم‌های صحنه آهسته حرفه‌ای بدهد.

فیلمبرداری در حالت Pro قابلیت دیگری است که توسط گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس ارایه می‌شود. با ویژگی Pro در فیلمبرداری که آن را در تلفن‌های هوشمند زیادی نمی‌بینیم، می‌توان در نور سفید، غلظت رنگ، نحوه نوردهی و موارد دیگر تغییرات ایجاد کرد به یک خروجی عالی در فیلم‌های ثبت شده، دست یافت.

هایپرلپس مود دیگری است که در رابط کاربری دوربین گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس موجود بوده که توسط آن می‌توان با چند برابر کردن سرعت فیلم در چهار حالت مختلف، به فیلمبرداری پرداخت.

توانایی فیملبرداری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تنها به این موارد ختم نشده و با گشت و گذار در رابط کاربری دوربین، با موارد کاربردی مختلفی رو به رو خواهید شد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با قدرت فیلمبرداری این دو پرچمدار، ویدیوی موجود در این مطلب را تماشا کنید.

ارسال نظر