با وبسایت «ساختمون» کالای خود را در سریع ترین زمان ممکن بفروشید!

رسانه کلیک - در دنیای مدرن امروز تبلیغات یکی از مهمترین فاکتورها برای بالا بردن میزان فروش محصولات است. در گذشته رسانه هایی که از طریق آن ها تبلیغات صورت می گرفت شامل تلویزیون، رادیو، مجله، روزنامه، تبلیغات خیابانی (بیلبورد، تراکت و ...) می شد.

با وبسایت «ساختمون» کالای خود را در سریع ترین زمان ممکن بفروشید!

اما در سالهای اخیر با فراگیر شدن اینترنت و با توجه به اینکه درصد بالایی از مردم از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، تبلیغات در فضای مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. از مزایای تبلیغات اینترنتی می توان به هزینه اندک آن در مقایسه با تبلیغات سنتی اشاره کرد. در واقع با تبلیغات اینترنتی درست و بجا، با هزینه کمتر سود بیشتری نصیب صاحبان کسب و کار می شود. برای شرکت های کوچک و نوپا، اینترنت بازارهای هدف تازه ای را ایجاد کرده و امکان رقابت با مجموعه های بزرگ را برایشان فراهم می کند.

وبسایت ساختمون آمده است تا شما را برای ورود به دنیای هیجان انگیز و جذاب دیجیتال، مجهز کند. وبسایت ساختمون یک مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان است که امکان تبلیغات در فضای مجازی را برای شما فراهم می کند. اگر شما صاحب کسب و کاری در زمینه کالاهای ساختمانی هستید می توانید از طریق وبسایت ساختمون، کالا و خدمات خود را عرضه کنید و از طریق این وبسایت با مشتریان جدید مرتبط شوید.

وبسایت ساختمون مختص تبلیغات انواع کالاهای ساختمانی اعم از کالاهای دکوراسیون داخلی مانند انواع پرده ها مثل پرده های کرکره ای یا پرده های شید، انواع درب ها مانند درب ضد سرقت یا درب های داخلی ساختمان، انواع درب های اتوماتیک مانند کرکره برقی یا درب شیشه ای، انواع مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان و بتن، انواع سقف مانند سقف شیبدار یا سقف کاذب ، انواع ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... است. در این وبسایت هر شرکت می تواند یک بنر اختصاصی جهت معرفی خدمات و فروش محصولات خود داشته باشد.

وبسایت ساختمون

در وبسایت ساختمون پکیج های مختلف تبلیغاتی (پکیج های طلایی، نقره ای و برنزی) وجود دارد که هر یک امکانات خاصی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. تبلیغات این وبسایت فقط مختص شهر تهران نیست و هر شرکت یا هر یک از صاحبان کسب و کار در هر یک از استان ها و شهرهای کشور می توانند کالای خود را عرضه کنند. در حال حاضر وب سایت ساختمون در بیش از ۲۰ استان فعال است و بیش از ۱۰۰۰۰ کالا و خدمات در ساختمون به ثبت رسیده است.

وبسایت ساختمون

مجموعه ساختمون با کمک نیروهای مجرب در زمینه برنامه نویسی، سئو و بازاریابی اینترنتی دائما در تلاش هستند تا این وبسایت و کالاهای ساختمانی که در آن ارائه می شوند را در صفحه اول جستجوی گوگل حفظ کنند. به عنوان مثال یکی از کالاهای پربازدید این وبسایت، انواع پرده های کرکره ای است که در سال های اخیر استفاده از آن ها بسیار رایج شده است. پرده های کرکره ای یکی از بهترین گزینه ها برای محیط های اداری، تجاری و مسکونی است که در حال حاضر انواع گوناگونی از آن ها نیز در بازار ایران موجود می باشد.

پرده عمودی یا همان پرده لوردراپه و پرده های افقی فلزی از انواع رایج این پرده ها است که از گذشته مورد استفاده بوده اند ولی بیشتر در محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های اخیر انواع جدیدی از پرده های کرکره ای وارد بازر ایران شده اند که مورد استقبال فراوانی قرار گرفته و بیشتر به منظور پرده تزیینی در خانه های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. این پرده ها شامل: پرده کرکره ای چوبی (که از چوب طبیعی ساخته می شوند)، پرده کرکره ای فاکس وود (که از مواد کامپوزیت و PVC ساخته می شوند)، پرده کرکره ای پلیسه ای، پرده کرکره ای شید رول (پرده ای کاملا صاف که حول یک محور در بالای آن جمع می شود)، پرده شید رولی دوبل (یا پرده روز و شب)، پرده کرکره ای زبرا، پرده کرکره ای سیلوئیت و پرده کرکره ای رومن (که برای فضاهای لوکس ایده بسیار خوبی هستند)، می شوند.

وبسایت ساختمون

شما به عنوان یک خریدار اگر قصد خرید انواع کالاهای ساختمانی به خصوص انواع پرده های کرکره ای را دارید، به وبسایت ساختمون سر بزنید. ساختمون به شما کمک می کند تا با انواع پرده ها و فعالان در این زمینه آشنا شوید و در نهایت انتخاب درستی انجام دهید.

ارسال نظر