پاداش ٢٠٠ هزار دلاری سامسونگ به یابندگان باگ های امنیتی

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ طی بیانیه ای اعلام کرد کسانی که بتوانند باگ ها و حفره های امنیتی سرویس ها و نرم افزار های این شرکت را پیدا کنند، پاداش ٢٠٠ هزار دلاری دریافت خواهند کرد.

پاداش ٢٠٠ هزار دلاری سامسونگ به یابندگان باگ های امنیتی

شرکت سامسونگ به تازگی برنامه جدیدی را برای بهبود باگ های امنیتی تدارک دیده، بدین گونه که برای یابندگان باگ ها و حفره های امنیتی پاداشی را در نظر گرفته است. افرادی که باگ یا مشکل امنیتی را کشف کرده باشند و سپس آن را به واحد محصولات و سرویس های شرکت سامسونگ اطلاع دهند، ۲۰۰ دلار الی ۲۰۰ هزار دلار به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

این برنامه جدید، ۳۸ گوشی هوشمند متنوع از سال ۲۰۱۵ تا به امروز را مورد پوشش قرار می دهد و سرویس هایی مانند سامسونگ پی، سامسونگ پَس، بیکسبی و غیره را نیز شامل می شود.

مشارکت کنندگان در این طرح باید با ارائه دلایل و توضیحات مفهومی آسیب پذیر بودن بخش امنیتی برنامه را اثبات کنند. نکته قابل توجه این است که شرکت سامسونگ بیشتر به دنبال آن دسته از باگ ها و حفره های امنیتی است که بدون ارتباط فیزیکی آسیب رسان هستند. به عبارت دیگر، آسیب پذیری هایی که نیازی به اتصال گوشی هوشمند به دستگاه دیگری را ندارند.

1th pic

علاوه بر این، مشارکت کنندگان در این برنامه شرکت سامسونگ اجازه انتشار عمومی کشف خود را پیش از اینکه سامسونگ آن ها را مورد بررسی قرار دهد، ندارند. مدت زمانی که طول می کشد تا سامسونگ تجزیه و تحلیل و بررسی های خود را در زمینه باگ امنیتی کشف شده انجام دهد می تواند بین ۲ روز الی ۲ ماه متغیر باشد. برای مشاهده لیست دستگاه ها و سرویس های مورد پشتیبانی از برنامه Mobile Security Rewards سامسونگ، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

ارسال نظر