عذرخواهی رسمی سامسونگ به خاطر کلیپ تبلیغاتی جنجالی

در پی افزایش انتقادات و اعتراضات به این کلیپ، سایت رسمی سامسونگ با انتشار بیانیه ای رسماً بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

منتقدان معتقدند این تبلیغ غیرواقعی است و خیابان‌های انگستان در شب‌ها آن قدر امنیت ندارند که یک دختر ساعت دو شب بتواند تنهایی برود بدود و می‌خواهد شرایط بد برای زنان را عادی نشان بدهد.
آنها همچنین داستان وحشتناک اشلینگ مورفی، معلم مدرسه ابتدایی را که در حین دویدن کشته شد، به یاد می آورند.

در پی افزایش انتقادات و اعتراضات به این کلیپ، سایت رسمی سامسونگ با انتشار بیانیه ای رسماً بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

هدف از این تبلیغ ارتقای سلامت و تندرستی به عنوان بخشی از کمپین "جغدهای شب" و همچنین تجربه پوشیدنی های هوشمند سامسونگ و هدفون ها و ساعت هوشمند این شرکت بود .این تبلیغ که توسط Ogilvy ساخته شد و به مدت چهار هفته تا روز جمعه بیش از 15 میلیون بازدید در یوتیوب داشت.

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کمپین «جغدهای شب» با یک پیام مثبت در ذهن ما طراحی شده است: شادی و آزادی برای ورزش در تمام ساعات.

«هیچ وقت قصد ما این نبود که نسبت به گفتگوهای جاری پیرامون امنیت زنان بی مسئولیت باشیم. ما به عنوان یک شرکت جهانی با نیروی کار متنوع، از برداشت های متفاوت از این کلیپ عذرخواهی می‌کنیم.»

ارسال نظر