رسوایی بزرگ سیاسی برای شرکت سامسونگ

طبق گزارش های رسیده از کره جنوبی بعضی از اعضای هیئت مدیره شرکت سامسونگ در رسوایی سیاسی که به تازگی در این کشور به رخ داده است، نقش پررنگی را داشته اند.

رسوایی بزرگ سیاسی برای شرکت سامسونگ

به گزارش کلیک ، این خبرگزار ها اعلام کردند که برخی از شرکت‌های بزرگ کشور کره مانند سامسونگ به برخی از نزدیکان رییس جمهور پول‌ هایی داده‌اند تا بتوانند نفوذ بیشتری داشته باشند.

یکی از نام‌ هایی که در این رسوایی سیاسی به بیرون درز کرده، نام رییس جوان هیئت مدیره سامسونگ، لی جائه-یونگ (Lee Jae

(Yong است.

طبق گزارشات لی جائه یونگ به مدت ۲۲ ساعت توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفته است و گفته شده که نتیجه این تحقیقات تا چند روز دیگر اعلام می‌ شود.

خبرگزاری ‌های کشور کره جنوبی به این موضوع اشاره کردند که برخی از مدیران ارشد شرکت سامسونگ هم در رسوایی سیاسی بزرگی که در این کشور رخ داده، نقش داشته ‌اند.

گفته می شود سامسونگ نزدیک به ۲۵ میلیون دلار به سازمانی کمک کرده که توسط رییس جمهور کشور کره تاسیس شده است. این شرکت با پرداخت این پول توانسته کاری کند که دولت از آن در ترکیب شدن با شرکت دیگری با نام Cheil Industries حمایت کند.

شرکت Cheil Industries در زمینه تولید پارچه، لباس و حتی متریال‌ های الکترونیکی فعالیت می‌ کند. سامسونگ در سال ۲۰۱۵ این شرکت را با قیمت ۸ میلیارد دلار خریده است.

ارسال نظر