بیکسبی دستیار دیجیتالی سامسونگ غیر فعال می‌شود

رسانه کلیک - مدتی است که سامسونگ بیکسبی دستیار دیجیتالی خود را بر روی تلفن‌های هوشمند نصب کرده است، اما این دستیار صوتی با اقبال عمومی مواجه نشد و سامسونگ تصمیم گرفت در جدیدترین آپدیت خود گزینه غیر فعال کردن آن را برای کاربران فراهم کند.

بیکسبی دستیار دیجیتالی سامسونگ غیر فعال می‌شود

بالاخره سامسونگ تسلیم شد و در سری جدید آپدیت تلفن‌های هوشمند این شرکت، می‌توان دکمه بیکسبی دستیار دیجیتالی را غیر فعال کرد. البته بد نیست بدانید، بیکسبی نسبت به سایر رقبای خود عملکرد بسیار بهتری دارد. برای مثال، کاربران می‌توانند تمامی کارهای تلفن خود را از طریق ارسال دستور به بیکسبی انجام دهند. کاربران همچنین می‌توانند چند دستور متوالی به این دستیار دیجیتالی دهند و بیکسبی همه دستورات را با هم اجرا می‌کند.

این شرکت با در نظر گرفتن دکمه‌ای جداگانه برای دستیار صوتی خود، در واقع کاربران را مجبور به استفاده از آن کرده است. سامسونگ همچنین تمامی فعالیت‌های شرکت‌های توسعه‌دهنده جانبی را مسدود کرده تا نتوانند وظایف متفاوتی برای دکمه بیکسبی تعریف کنند، اما این دستیار صوتی آن‌چنان که باید و شاید کارایی ندارد؛ به همین دلیل کاربران علاقه‌ای به استفاده از آن ندارند.

حال این غول تکنولوژی کره‌ای اعلام کرده در جدیدترین آپدیت گوشی‌های خود، کاربران می‌توانند دکمه بیکسبی را غیر فعال کنند. به خاطر داشته باشید، با غیر فعال کردن این دکمه، تنها کارایی بیکسبی متوقف می‌شود اما همچنان با لمس آن صفحه‌نمایش همچنان روشن می‌شود. شایان ذکر است، سامسونگ قول داده توانایی‌های دستیار دیجیتالی خود را افزایش دهد تا کاربران بتوانند کارهای مختلفی را از طریق آن انجام دهد.

منبع: Slashgear

ارسال نظر