دستیار صوتی سامسونگ بیکسبی به ایران آمد

رسانه کلیک – دستیار صوتی بیکسبی پس از فعال سازی در تعداد زیادی از کشورهای دنیا در ایران فعال شده است و کاربران ایرانی موبایل‌های هوشمند پرچمدار شرکت سامسونگ می‌توانند از امکانات دستیار صوتی بیکسبی استفاده کنند.

دستیار صوتی سامسونگ بیکسبی به ایران آمد

به گزارش کلیک ، دفتر سامسونگ در ایران از فعال شدن دستیار صوتی بیکسبی در کشور ایران خبر داده است که بر این اساس کاربران ایرانی موبایل‌های هوشمند پرچمدار شرکت سامسونگ از جمله گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس که هم اکنون در اختیار ایرانی‌ها قرار دارد و گلکسی نوت ۷ که در آینده به ایران خواهد آمد می‌توانند از امکانات متعدد و کاربردی این دستیار صوتی استفاده کنند.

متن بیانیه خبری دفتر ایران شرکت سامسونگ به شرح زیر است:

دستیار صوتی بیکسبی در گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از ابتدای عرضه تنها در آمریکا و کره جنوبی قابل استفاده بودند، اما اکنون این گزینه نوآورانه در گوشی‌های پرچمدار در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ کاربران ایرانی فعال و قابل استفاده است که خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ در ایران به شمار می‌رود. دستیار صوتی بیکسبی فعلا تنها با زبان انگلیسی در دسترس است اما به زودی زبان‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود.

به منظور استفاده از تمامی گزینه‌های این دستیار هوشمند باید بروزرسانی OTA را دریافت و نصب کنید. پس از انجام عملیات نصب بروزرسانی، شما می‌توانید از دستیار صوتی گوشی گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و در آینده از دستیار بیکسبی موبایل گلکسی نوت ۸ بخواهید تا برنامه‌هایتان را منظم کند و شما را در ناوبری موبایل یاری دهد.

شایان ذکر است؛ سامسونگ در زمان رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ اعلام کرد که دستیار صوتی بیکسبی به زودی و از طریق یک بروزرسانی برای کاربران ۲۰۰ کشور دنیا از جمله کاربران ایرانی فعال خواهد شد.

ارسال نظر