اختلاف سهم بازار سامسونگ و اپل در ایالات متحده کمتر شد

طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده از سوی سایت Parks Associates، سهم بازار سامسونگ در ایالات متحده به شکل چشمگیری افزایش یافته و اختلاف مابین سهم بازار این شرکت و سهم اپل کمتر شده است.

اختلاف سهم بازار سامسونگ و اپل در ایالات متحده کمتر شد

مدت‌هاست که اپل بیشترین سهم بازار گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است. این موضوع در حالی بوده که همواره اختلاف مابین سهم بازار اپل به عنوان پرمخاطب‌ترین کمپانی عرضه کننده گوشی در آمریکا با سهم بازار رتبه دوم یعنی سامسونگ تفاوت بسیار زیادی داشته است. اما تازه‌ترین گزارشات به دست آمده نشان می‌دهد که این اختلاف روز به روز ر حال کاهش است. به بیان دیگر هم اکنون سهم بازار سامسونگ در ایالات متحده نسبت به زمان‌های گذشته اختلاف ناچیزتری با سهم بازار اپل پیدا کرده است.

به گزارش کلیک، هم اکنون اپل 40 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده را به خود اختصاص داده است. حال سامسونگ توانسته با پیشرفتی چشمگیر سهم بازار خود در این منطقه را به 31 درصد برساند. بنابراین هم اکنون سهم بازار دو شرکت اپل و سامسونگ در ایالات متحده تفاوتی نسبتا ناچیز و 9 درصدی را شامل می‌شود. کمپانی ال‌جی هم 10 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده را به خود اختصاص داده است. موتورولا و اچ‌تی‌سی هم به طور مشترک 5 درصد از سهم بازار ایالات متحده را به خود اختصاص داده‌اند. سایر برندهای تولید کننده گوشی هم مقدار باقی مانده سهم بازار گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده را به خود اختصاص می‌دهند.

با توجه به آمار به دست آمده کاملا مشخص است که سامسونگ در حال پیشروی بوده و سهم بازار این شرکت در ایالات متحده روز به روز در حال افزایش است. این موضوع بدان معناست که کاربران آمریکایی به سمت و سوی استفاده از محصولات اندرویدی این برند سوق پیدا کرده‌اند و این موضوع بدون تردید زنگ خطری برای شرکت بزرگ اپل محسوب می‌شود.

منبع: sammobile

ارسال نظر