رونمایی سامسونگ از مچ بند فیتنس Charm

کمپانی سامسونگ اخیرا از مچ بند فیتنس جدیدی به نام Charm رونمایی کرد. این مچ بند بسیار ظریف و کوچک بوده و به زیر نظر گرفتن فعالیت‌های روزانه افراد کمک می‌کند تا جایی که دیگر به استفاده از مچ بندهای فیتنس بزرگ و یا ساعت‌های هوشمند پیچیده نیازی نیست.

رونمایی سامسونگ از مچ بند فیتنس Charm

به گزارش کلیک، مچ بند فیتنس Charm هم اکنون در کشورهای کره، فرانسه، روسیه و ایتالیا عرضه شده و در سایر بازارهای جهانی دیگر نیز ارائه می‌شود. دستبند فیتنس Charm یک مچ بند ظریف و زیبا است که فعالیت‌های روزانه شما را تحت نظر گرفته و از یک نور LED برای نمایش اعلان‌ها (نوتیفیکیشن‌ها) استفاده می‌کند. طبق اطلاعات به دست آمده، این مچ بند شبیه ساعت هوشمند نبوده و به گونه‌‌ای طراحی شده است که مشابه یک دستبند ظریف باشد. مچ بند Charm قابلیت همگام‌سازی یا اصطلاحا سینک شدن با اپلیکیشن S Health را دارد و قادر است تا تعداد گام‌های برداشته شده، مسافت طی شده و کالری سوزانده شده در طول روز را حساب کند. این مچ بند فیتنس در رنگ‌های طلایی، مشکی و صورتی کوارتز روانه بازار شده است. به گفته کمپانی سامسونگ، مچ بند Charm دارای یک باتری ۱۷ میلی آمپری است که می‌تواند به مدت ۱۴ روز بدون نیاز به شارژ شدن، دوام بیاورد. همچنین برای شارژ کردن این مچ بند از روش Pogo-pin استفاده می‌شود.

۰ (۱۴)

متاسفانه کمپانی سامسونگ هنوز اطلاعات دقیق‌تر در مورد این مچ بند فیتنس منتشر نکرده، اما بدون تردید در آینده نزدیک شاهد انتشار خبرهای تکمیلی مرتبط با آن خواهیم بود.

منبع: androidandme

ارسال نظر