شرایط استفاده از سرویس ابری سامسونگ تغییر می‌کند

رسانه کلیک - استفاده از سرویس های ابری در حال افزایش است و شرکت های مختلف در این زمینه مشغول به کار هستند. سرویس ابری سامسونگ به کاربران دستگاه های این شرکت اجازه ذخیره اطلاعات را می دهد.

شرایط استفاده از سرویس ابری سامسونگ تغییر می‌کند

اگر صاحب یکی از گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ باشید، به احتمال زیاد با سرویس کلود سامسونگ آشنا هستید. شما از طریق این سرویس می توانید از تمامی فایل های خود و اطلاعات اپلیکیشن های سوم شخص، نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه کنید.

سامسونگ برای کاربران خود 15 گیگابایت فضای رایگان در نظر گرفته است و آن ها می توانند اطلاعات خود همانند عکس ها و فایل ها را درون آن آپلود کنند. اگر گوشی هوشمند شما خراب شود و یا دستگاه خود را عوض کنید می توانید با ورود به حساب کاربری خود به اطلاعتان دسترسی پیدا کنید.

در حالی که هدف از معرفی سرویس ابری سامسونگ راحتی بیشتر کاربر در تعویض دستگاه های تولیدی این شرکت (خریداری مدل های جدیدتر سامسونگ) است، این شرکت برای کاربران خود ایمیلی با مضمون جلوگیری از بکاپ گیری از اطلاعات برنامه های سوم شخص از تاریخ 6 فوریه ارسال کرده است.

سرویس کلود سامسونگ

در حال حاضر علت این تغییر در سرویس کلود سامسونگ برای ما مشخص نیست. اطلاعات اپلیکیشن های سوم شخصی که هم اکنون در این سرویس ابری ذخیره شده اند نیز در تاریخ 6 فوریه از این سرویس حذف می شوند. کاربرانی که با پرداخت هزینه جداگانه به فضای بیشتری از سرویس ابری سامسونگ دسترسی دارند نیز شامل این تعییر خواهند شد.

تمامی کاربران سرویس ابری سامسونگ، رایگان و پولی ، این تغییر را تجربه خواهند کرد. سامسونگ مشخص نکرده که این تغییر دائمی بوده و یا در آینده شاهد بازگشت دوباره این قابلیت به سرویس ابری سامسونگ خواهیم بود.

سامسونگ به عنوان جایگزین، اپلیکیشن موبایل اسمارت سوییچ خود را به کاربران پیشنهاد می کند. این برنامه اخیرا با بروزرسانی صورت گرفته قادر به پشتیبانی از اطلاعات بکاپ گرفته شده است. پشتیبانی این اپلیکیشن از بکاپ گیری از اطلاعات برنامه های سوم شخص بر روی کارت حافظه خارجی می تواند دلیل این تغییر در سرویس ابری سامسونگ باشد.

ارسال نظر