اپلیکیشن ایمیل سامسونگ از مرز 100 میلیون دانلود عبور کرد!

رسانه کلیک - اپلیکیشن ایمیل سامسونگ که یکی از گزینه های از پیش نصب شده در تلفن های هوشمند سامسونگ به حساب می‌آید، بیش از صد میلیون بار از پلی استور دانلود شده است.

اپلیکیشن ایمیل سامسونگ از مرز 100 میلیون دانلود عبور کرد!

اپلیکیشن ایمیل سامسونگ مانند تمام اپلیکیشن های مدیریت حساب های کاربری مربوط به پست الکترونیک، قدرت پشتیبانی از POP3 و IMAP را دارد و می‌تواند تمامی ایمیل های کاربران را در یک اپلیکیشن نگه دارد.

این اپلیکیشن با وجود رقیب های سرسختی نظیر Gmail توانسته به روند افزایش محبوبیت خود در میان کاربران سیستم عامل اندروید ادامه دهد و بیش از 100 میلیون بار دانلود شود.

سامسونگ به تازگی تصمیم به کاهش تعداد اپلیکیشن های خودش گرفته و به جای آن اقدام به بالا بردن کیفیت رابط کاربری آنها کرده است.

اپلیکیشن ایمیل سامسونگ تنها از اندروید 7 با عنوان نوقا و بالاتر از آن استفاده می‌کند و رابط کاربری بسیار آسانی نسبت به رقیب های خودش دارد. این اپلیکیشن مدیریت قابل قبولی روی ایمیل های اسپم دارد و از صندوق ورودی ترکیبی پشتیبانی می‌کند.

این اپلیکیشن به صورت پیش فرض روی گلکسی های جدید سامسونگ نصب شده است و آپدیت های آن به صورت منظم از طریق پلی استور و بدون نیاز به آپدیت های سیستمی ارائه می‌شود.

سامسونگ همچنین برای ارائه امنیت بیشتر به کاربران از سیستم رمزگذاری منحصر به فرد خود استفاده می‌کند که از نفوذ افراد ناشناس به حساب های کاربری مختلف از سرویس های پست الکترونیکی جلوگیری می‌کند.

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند به صورت کاملا آسان از چندین حساب ایمیل استفاده کنند و اعلان دریافت پیام ها را به صورت لحظه‌ای یا به طور زمان بندی شده تنظیم و مشاهده کنند.

گفتنی است؛ مهم ترین برگ برنده این اپلیکیشن کاربردی نسبت به محصولات رقیب، رابط کاربری ساده و استفاده آسان از این اپلیکیشن مدیریت ایمیل است.

کاربران با نصب تنها یک اپلیکیشن می‌توانند به چندین حساب ایمیل از سرویس های مختلف دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر