تماشا کنید: جعبه گشایی و مشخصات گوشی Galaxy A3 سامسونگ مدل ۲۰۱۷

سامسونگ مدل جدید گوشی Galaxy A3 را روانه بازار کرده است. برای آشنایی با محتویات جعبه و مشاهده این گوشی می توانید فیلم آنباکسینگ آن را مشاهده کنید.

تماشا کنید: جعبه گشایی و مشخصات گوشی Galaxy A3 سامسونگ مدل ۲۰۱۷

به گزارش کلیک ، Galaxy A3 (2017) یک گوشی دیگر از سامسونگ با امکانات قابل قبول و قیمت مناسب است. اندازه این گوشی نه در حد آیفون SE، و نه کوچک است: گوشی جدید A3 (2017) با یک صفحه نمایش سوپر امولد با اندازه مناسب ۴٫۷ اینچی عرضه شده و از بدنه با کیفیت شیشه و فلزی بهره می برد. همه این ویژگی ها با قابلیت ضد آب بودن تکمیل شده است.

این گوشی اخیرا به دست ما رسیده است و الان وقت آن است که جعبه آن را بگشاییم و محتویات درون آن همراه با خود گوشی را با یکدیگر ببینیم.

قبل از انجام این کار بیاید مشخصات اصلی Galaxy A3 (2017) را بررسی کنیم: این گوشی از تراشه "اگزینوس ۷ اوکتا" بهره می برد که از فناوری ساخت پیشرفته ای برخوردار بوده و مصرف انرژی آن پایین است. یک رم ۲ گیگابایتی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این گوشی است. خوشبختانه امکان نصب و استفاده از کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. سامسونگ برای گلکسی A3 جدید از یک باتری ۲۳۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره گرفته که قابل جدا سازی نیست. از مشخصات جالب این گوشی می توان به پشتیبانی از درگاه USB-C برای شارژ اشاره کرد. بخش پشتی این گوشی میزبان یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f/1.9 بوده و دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل است.

پس از باز کردن جعبه گوشی با لوازم زیر رو به رو خواهید شد:

  • گوشی Galaxy A3 سامسونگ مدل SM-A320F
  • دفترچه راهنما
  • ابزار خارج کردن سیم کارت
  • کابل تبدیل USB-A به USB-C
  • هندزفری سفید سامسونگ با سری های قابل تعویض
  • شارژر پرسرعت Adaptive Fast Charging (7.75 وات، ۵ ولت، ۱٫۵۵ آمپر)

خوشبختانه هر آنچه که به آن نیاز دارید، درون جعبه این گوشی وجود دارد. به نظر می رسد که این گوشی به خودی خود از سریع ترین فناوری شارژ برخوردار نیست، ولی با توجه به استفاده از یک باتری کوچک و داشتن شارژر ۷٫۷۵ واتی باید انتظار شارژ شدن گوشی در زمان کمی را داشت. شما می توانید در فیلم آنباکسینگ گوشی Galaxy A3 را در قسمت بالا مشاهده کنید.

ارسال نظر