اعلام مشخصات گوشی محبوب سامسونگ گلکسیA7

سری گوشی‌های گلکسی A سامسونگ با مدل‌های (A7 (2016) ،A5 (2016) ،A3 (2016 و (A9 (2016 را می‌توان به عنوان گوشی‌های میان رده رو به بالا، با عملکردی مناسب توصیف کرد که به محبوبیت بالایی میان کاربران رسیده‌اند.

اعلام مشخصات گوشی محبوب سامسونگ گلکسیA7

به گزارش کلیک، به تازگی بنچمارک GFXBench، مدل جدید این سری به نام سامسونگ گلکسی (A7 (2017) (SM-A720x را مورد بررسی قرار داده است. برای کسانی که نمی دانند لازم است بگویم، نسخه فعلی گلکسی A7 شامل پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۵ ، ۳ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی، ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا، یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر و دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در جلو و پشت است.

۳

بر اساس گزارش بنچمارک GFXBench ، مدل جدید به همان صفحه نمایش ۱۹۸۰ در ۱۰۸۰ مجهز خواهد شد. اما این بار از تراشه اختصاصی سامسونگ با نام Exynos 7870 و کارت گرافیک Mali T830 استفاده می‌شود. بار دیگر یک رم ۳ گیگابایتی در این گوشی به کار می‌رود، اما حافظه ذخیره سازی تا ۳۲ گیگابایت افزایش یافته است. در قسمت دوربین گوشی، سامسونگ تصمیم به تغییر گرفت و دوربین پشت را تا ۱۶ مگاپیکسل ارتقاء داد، که انتظار داریم این دوربین در گوشی (A5 (2017 نیز به کار رود.

۷

ورژن سیستم عامل نام برده شده در بنچمارک GFXBench اندروید ۶ مارشمالو است. ولی با توجه به این که سامسونگ احتمالا مدل جدید این سری را تا اواخر امسال یا اوایل سال بعد منتشر نخواهد کرد، انتظار می‌رود اندروید ۷ در آن استفاده شود. با این حال باید بگوییم که سامسونگ گوشی A7 مدل سال ۲۰۱۶ را با وجود این که مدت زمان زیادی از عرضه اندروید ۶ گذشته بود، با اندروید ۵٫۱ لیلی لاپ منتشر کرد، در نتیجه احتمال نمی‌رود که گوشی جدید را با اندروید ۷ عرضه کند.

در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم. پس منتظر باشید.

می‌توانید لیست کامل ارایه شده از این بنچمارک را مشاهده نمایید:

۲

ارسال نظر