تماشا کنید؛ جعبه گشایی (Galaxy A7 (2017 سامسونگ

عرضه گوشی (Galaxy A7 (2017 سامسونگ به تازگی آغاز شده است. در ادامه قصد داریم به جعبه گشایی این محصول جدید از سامسونگ بپردازیم و اقلام موجود در جعبه گوشی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تماشا کنید؛ جعبه گشایی (Galaxy A7 (2017 سامسونگ

به گزارش کلیک ، بالاخره گوشی ضد آب (۲۰۱۷) Galaxy A7 سامسونگ با بدنه شیشه ای عرضه شد. این گوشی دارای بدنه شیشه ای و صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی است. در ادامه قصد داریم به جعبه گشایی (unboxing) این گوشی جدید سامسونگ بپردازیم و اقلام موجود در جعبه آن را معرفی کنیم.

جعبه این گوشی جمع و جور، محکم و سفید رنگ است. هنگامی که جعبه این گوشی را باز می کنید، گوشی Galaxy A7 با صفحه نمایش بزرگ خود، توجه شما را به خود جلب می کند و در کنار آن نیز لوازم جانبی گوشی قرار داده شده اند. بر روی گوشی یک روکش پلاستیکی محافظ قرار داده شده است که معمولا باید آن را از صفحه نمایش گوشی جدا کرد. به دلیل اینکه ابعاد این گوشی کمی بزرگ است، در هنگام خارج کردن آن از جعبه باید مراقب باشد تا از دستتان نیفتند و محکم آن را بگیرید. ضمانت نامه سامسونگ، دفترچه راهنمای گوشی و گیره خارج کننده سیم کارت نیز در زیر گوشی قرار داده شده اند. نسخه های متفاوتی از این گوشی عرضه شده است که دارای رنگ های مختلفی هستند. برخی از مدل های این دو گوشی دو سیم کارته و برخی دیگر تک سیم کارته هستند. در گوشی های دو سیم کارته می توانید کارت حافظه را در محل قرارگیری یکی از سیم کارت ها قرار دهید تا حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی گوشی خود را ارتقا دهید.

در جعبه گوشی یک کابل USB-C به همراه شارژر گوشی دیده می شود. در ضمن هدفون سامسونگ مدل EHS64 به همراه سری های پلاستیکی قابل تعویض نیز در جعبه گوشی جا خوش کرده است. همه این اقلام سفید رنگ هستند و با گوشی هایی که رنگ آن ها سیاه است، کاملا متضاد هستند (مخصوصا هدفون گوشی). مدت کوتاهی بعد از زدن دکمه پاور گوشی، لوگوی Galaxy A7 را مشاهده خواهید کرد و پس از انجام یک سری تنظیمات که شامل ثبت سر انگشت کاربر هم می شود، گوشی آماده استفاده می شود.

اقلام موجود در جعبه گوشی:

  • گوشی سامسونگ (Galaxy A7 (2017 مدل SM-A720F/DS (دو سیم کارته)
  • دفترچه راهنما و ضمانت نامه گوشی
  • گیره خارج کننده سیم کارت
  • کابل مبدل USB-A به USB-C
  • هدفون EHS64 سامسونگ با سری های قابل تعویض
  • شارژر ۲ آمپری ( با حداکثر توان ۱۵ وات، در سه نسخه ۵٫۹ و ۱٫۶۷ ولتی)

کلیپ جعبه گشایی (Galaxy A7 (2017

ارسال نظر