پوستر تبلیغاتی و جدیدترین اطلاعات گلکسی A9 سامسونگ فاش شد

مدتی است که اخبار و شایعات بسیار زیادی در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی A9 سامسونگ از سوی منابع خبری ارائه می‌شود. اما امروز شاهد انتشار یک تصویر تبلیغاتی رسمی مرتبط با این گوشی هوشمند بودیم.

پوستر تبلیغاتی و جدیدترین اطلاعات گلکسی A9 سامسونگ فاش شد

به گزارش کلیک،در این تصویر گوشی هوشمند گلکسی A9 در کنار دو گوشی گلکسی A7 و گلکسی A5 قرار گرفته و اندازه‌ی بزرگ‌تر آن به شکل محسوسی نمایش داده شده است.البته این پوستر به نوعی طراحی شده که اطلاعاتی در رابطه با ظاهر گوشی گلکسی A9 سامسونگ ارائه نکند و تنها یک دید کلی نسبت به این محصول را نمایش می‌دهد. در این تصویر هم چنین به برخی از خصوصیات و ویژگی‌های این گوشی اشاره شده است که مطمئنا کاملا حقیقی و رسمی خواهند بود، بنابراین بدون تردید این مشخصات از مشخصات گوشی گلکسی A9 سامسونگ محسوب می‌شوند.

بر این اساس اشاره شده که گوشی هوشمند گلکسی A9 سامسونگ از صفحه نمایشی 6 اینچی و از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره‌مند می‌شود. سیستم روی یک چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این گوشی، تراشه‌ی اسنپدراگون 620 کوالکام در نظر گرفته شده و رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی پیش فرض 32 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی A9 سامسونگ محسوب می‌شوند. البته باید اشاره داشته باشیم که این محصول قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی را نیز ارائه می‌کند، بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) فضای ذخیره‌سازی اطلاعات آن را افزایش دهند.

1

باتری در نظر گرفته شده برای گوشی هوشمند گلکسی A9 سامسونگ یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که از قابلیت شارژ سریع 2.0 کمپانی کوالکام (Quick Charge 2.0) پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین اصلی آن از سنسوری 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.9 و قابلیت OIS (ارزشگیر اپتیکال تصویر) تشکیل شده و سنسور دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی خواهد بود. اما طبق گزارشات به دست آمده، ظاهرا این گوشی از جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید بهره‌مند نشده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی خواهد بود. گلکسی A9 سامسونگ همچنین به اسکنر اثر انگشت کاربر نیز مجهز می‌شود که محل قرارگیری آن دقیقا در بخش زیرین صفحه نمایش دستگاه خواهد بود. از اینرو این محصول از قابلیت سامسونگ پی (Samsung Pay) نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

بهره‌مند بودن گوشی هوشمند گلکسی A9 سامسونگ از سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 620 و رم 3 گیگابایتی، مطمئنا منجر به ارائه‌ی قابلیت‌های پردازشی مناسبی در این محصول خواهد شد. اما انتظار می‌رود که وضوح تصویر فول اچ دی نمایشگر 6 اینچی آن چندان عملکرد جالب توجه‌ای را نداشته باشد. به طور کی هم اکنون وضوح تصویر فول اچ دی بیشتر در گوشی‌های هوشمندی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نمایشگر آن‌ها نهایتا 5 تا 5.5 اینچی باشند و بهره‌مندی یک نمایشگر 6 اینچی از وضوح تصویر فول اج دی چندان انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر نمی‌رسد. البته شاید سامسونگ در انتخاب این وضوح تصویر به مسئله‌ی میان رده بودن سری محصولات گلکسی A خود توجه داشته و تمایلی به دور شدن از هدف اصلی خود نداشته است.

2

علاوه بر اطلاعا فوق، اخبار دیگری در رابطه با نسخه‌ی 2016 دو گوشی هوشمند گلکسی A5 و گلکسی A7 نیز منتشر شده است. بنا به این اطلاعات، احتمالا نسخه‌ی 2016 گوشی هوشمند گلکسی A5 سامسونگ از صفحه نمایشی 5.2 اینچی و از نوع Super AMOLED و باتری با توان 2900 میلی آمپر ساعت بهره‌مند می‌شود. در سمت مقابل ظاهرا نسخه‌ی 2016 گوشی هوشمند گلکسی A7 از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و از نوع Super AMOLED و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد شد. البته هنوز صحت این اطلاعات ارائه شده به طور رسمی از سوی خود کمپانی سامسونگ به تایید نرسده‌ است.

منبع: androidauthority

ارسال نظر