اولین گوشی از سری محصولات Galaxy C سامسونگ به زودی معرفی می‌شود

به تازگی شاهد انتشار مشخصات فنی و اطلاعات مرتبط با اولین گوشی هوشمند از سری محصولات گلکسی C کمپانی سامسونگ در بنچمارک GeekBench 3 بودیم.

اولین گوشی از سری محصولات Galaxy C سامسونگ به زودی معرفی می‌شود

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش خبری منتشر کرده بودیم که در آن اشاره داشتیم که سامسونگ قصد دارد تنوع سری محصولات گلکسی خود را گسترش داده و این بار از رده C در این سری از محصولاتش رونمایی می‌کند. حال شاهد انتشار مشخصات فنی و اطلاعات مرتبط با اولین نسخه از این سری محصولات سامسونگ با کد اختصاصی SM-C5000 در بنچمارک GeekBench 3.0 هستیم.

ماه گذشته اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند با کد SM-C5000 در سایت Zauba منتشر شده بود. سایت Zauba یک سایت هندی است که اطلاعات مربوط تمامی محصولاتی که به این کشور وارد یا از آن صادر می‌شوند را ارائه می‌کند. اخبار مربوط به برنامه‌ریزی سامسونگ به منظور رونمایی از سری گوشی‌های گلکسی C نیز با مشاهده اطلاعات این محصول منتشر شده بود و حال به نظر می‌رسد که پیش بینی انجام شده کاملا صحت داشته و به زودی شاهد رونمایی از اولین گوشی مدل گلکسی C از سوی شرکت سامسونگ خواهیم بود.

به گزارش کلیک، اولین گوشی از سری محصولات گلکسی C سامسونگ به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۱۷ کوالکام مجهز می‌شود. این تراشه یک تاشه میان رده است و پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای بوده و از پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ نیز بهره می‌برد. همچنین گوشی هوشمند مد نظر احتمالا به رم ۴ گیگابایتی مجهز می‌شود! البته تجهیز این محصول به رمی با ظرفیت یاد شده در کنار تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ تا حدی عجیب به نظر می‌رسد، اما با این وجود این اطلاعات در بنچمارک GeekBench 3 منتشر شده‌اند.

طبق اطلاعات به دست آمده، ظاهرا کمپانی سامسونگ قصد دارد که سری محصولات گلکسی C خود را به منظور عرضه در بازارهای داخلی کشور چین تولید کند. به بیان دیگر ظاهرا سامسونگ سری گوشی‌های گلکسی C را به گونه‌ای طراحی می‌کند که بیشتر مورد پسند کاربران چینی قرار بگیرند، اما این موضوع بدان معنا نیست که این سری از محصولات سامسونگ تنها در بازارهای داخلی کشور چین عرضه شده و در سایر بازارهای جهانی شاهد عرضه آن‌ها نباشیم.

احتمالا گوشی هوشمندی که با کد اختصاصی SM-C5000 در بنچمارک GeekBench 3 معرفی شده از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی بهره‌مند می‌شود. اطلاعات مربوط به اندازه نمایشگر این محصول پیش از این در سایت Zauba منتشر شده بود. با توجه به اینکه اطلاعات این گوشی در بنچمارک GeekBench 3 به ثبت رسیده‌اند، مرحله بعدی پیش رو مربوط به اخذ تأییدیه از سازمان TENAA خواهد بود. چنانچه این گوشی هوشمند از سازمان TENAA تأییدیه عرضه دریافت کند، اطلاعات دقیق‌تر و قابل اطمینان‌تری از آن منتشر خواهد شد.

۱

اما همانطور که در تصویر ارائه شده از بنچمارک GeekBench 3 مشاهده می‌کنید، اولین گوشی از سری محصولات گلکسی C سامسونگ به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ آب نبات چوبی بهره‌مند می‌شود. این محصول توانست در تست‌های مرتبط با وضعیت تک هسته‌ای بنچمارک یاد شده امتیاز ۶۰۹ را به ثبت برساند و در وضعیت چند هسته‌ای این بنچمارک هم امتیاز ۳۱۴۷ را به ثبت رسانده است. در نهایت باید اشاره داشته باشیم که سایت Zauba قیمت تمامی شده وارداتی این گوشی را در حدود ۲۰۵ دلار اعلام کرده بود. پیش بینی می‌کنیم که در آینده بسیار نزدیک شاهد انتشار خبرهای بیشتری در رابطه با گوشی SM-C5000 سامسونگ باشیم. برخی از افراد و کارشناسان معتقدند که این محصول با نام تجاری گلکسی C5 روانه بازار شده و نسخه C7 این محصول نیز در حال طراحی است.

منابع:

gsmarena

phonearena

ارسال نظر