تصاویر حقیقی گوشی Galaxy C7 Pro سامسونگ منتشر شد

اخیرا تصاویر واقعی جدیدی از گوشی Galaxy C7 Pro سامسونگ منتشر شده که تولید این گوشی را تایید می کند. برای مشاهده تصاویر این گوشی با ما همراه شوید.

تصاویر حقیقی گوشی Galaxy C7 Pro سامسونگ منتشر شد

به گزارش کلیک ، ماه گذشته شاهد انتشار تعدادی تصویر رندر شده از گوشی هوشمند Galaxy C7 Pro سامسونگ بودیم. اگرچه هنوز وجود و تولید چنین دستگاهی تایید نشده است، ولی انتظار می رود که این گوشی یک دستگاه ارتقا یافته از مدل Galaxy C7 باشد که به صورت اختصاصی در بازار کشور چین عرضه شده بود. هنوز مشخص نیست که این گوشی راه خود را به بازار کشور ها دیگر نیز باز می کند یا خیر.

و اما امروز تعدادی عکس جدید و این بار واقعی از C7 Pro منتشر شد که می تواند گواهی بر تولید و عرضه این گوشی در آینده ای نزدیک باشد. گوشی که در تصاویر درز کرده قابل مشاهده است درون یک قاب محافظ شفاف قرارگرفته و به نسخه اصلی Galaxy C7 شباهت فراوانی دارد.

مشخصات این دستگاه نیز تا کنون توسط سایت های بنچمارک گیری متفاوتی به بیرون درز کرده است. انتظار می رود این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x1920 برخوردار باشد. اگر شایعات درست باشد، این دستگاه از پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۶ کوالکام استفاده خواهد کرد که با ۴ گیگابایت رم همراه شده است. آن طور که مشخص است، این گوشی از اندروید مارشمالو بهره می برد.

ارسال نظر