برری تخصصی سامسونگ گلکسی E7 در مقابل موتورولا Moto X Play

گوشی هوشمند موتورولا Moto X Play یک گوشی میان رده به همراه یک باتری بزرگ ۳۶۳۰ میلی آمپر ساعتی است.

برری تخصصی سامسونگ گلکسی E7 در مقابل موتورولا Moto X Play

به گزارش کلیک ، انتظار می رود که این گوشی عمر تقریبی ۴۸ ساعته ای را در صورت استفاده معمولی ارائه دهد. در ادامه ما قصد داریم که این گوشی را با سامسونگ گلکسی ای۷ مقایسه کنیم و ببینیم که چگونه در مقابل یکدیگر عمل می کنند.

موتورولا موتو X Play دارای دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی است که قیمت های بیشتری نسبت به نماینده سامسونگ دارند. E7 هم تنها دارای نسخه ۱۶ گیگابایتی می باشد که کمی آن را از حالت رقابتی در بخش حافظه های داخلی خارج می کند، که منجر می شود که از نظر قیمت هم گلکسی E7 گوی سبقت را برباید. با این حال، در هر دو گوشی می توانند به کمک یک کارت حافظه microSD فضای ذخیره سازی خود را گسترش دهند.

موتورولا Moto X Play موتورولا Moto X Play

گوشی هوشمند موتورولا موتو X Play دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و محافظ کورتنینگ گوریلا گلس ۳ می باشد، در حالی که گلکسی E7 دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح صفحه نمایش ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۴ است.

از نظر قدرت پردازشی دو دستگاه ها هم، موتو ایکس توسط یک پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون ۶۱۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ و ۲ گیگابایت رم قدرت می گیرد. از سوی دیگر، گلکسی E7 دارای پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون ۴۱۰ است که با کارت گرافیک آدرنو ۳۰۶ و ۲ گیگابایت رم در تعامل می باشد. با آن چه که در مورد قدرت سخت افزاری پردازنده های دو گوشی گفته شد، نماینده موتورولا، E7 سامسونگ را به راحتی پشت سر می گذارد.

در قسمت دوربین، Moto X Play مجهز به یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است و سامسونگ هم برای گلکسی E7 یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای تماس های ویدئویی و عکس های سلفی در نظر گرفته است.

سامسونگ Galaxy E7 سامسونگ Galaxy E7

همان طور که گفتیم باتری موتو ایکس نسبتا بزرگ است و ۳۶۳۰ میلی آمر ساعت قدرت دارد و در مقابل هم E7 یک باتری ۲۹۵۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه می دهد. طبق آن چه که موتورلا ادعا کرده است، موتو ایکس می تواند با یک الگوی مصرفی مناسب تا ۴۸ به صورت مداوم و بودن نیاز به شارژ مجدد کار کند. در نتیجه برنده این قسمت را موتو ایکس اعلام می کنیم.

در مورد اتصالات دو گوشی هم باید بگوییم که هر دو گوشی دارای ۴G LTE، وای فای ۸۰۲٫۱۱n، Wi-Fi Direct، بلوتوث ۴٫۰ و A-GPS هستند.

سیستم عامل در حال اجرای موتو ایکس اندروید ۵٫۱٫۱ لیلی لاپ است که زمزمه هایی برای به روز رسانی آن به گوش می رسد. و این در حالی است که گلکسی ای۷ هنوز هم دارای اندروید ۴٫۴٫۴ کیت کت است و خبری هم از به روز رسانی آن وجود ندارد.

موتور X پلی دارای وبژگی شارژ سریع و ضد آب ( گواهینامه IP52 ) است که در گلکسی E7 وجود ندارد، و این دو نکته، نکات مثبت و مزیت های برتری موتو ایکس نسبت به گلکسی سامسونگ است.

اگر بخواهیم از آن چه که گفته شد نتیجه گیری کنیم، نماینده موتورولا این رقابت را به لطف یک پردازنده، دوربین، و باتری بهتر، آن هم بودن اشاره نکردن به بژگی شارژ سریع و ضد آب ، برده است. هر چند که قیمت این گوشی کمی از گلکسی E7 بیشتر است، اما قطعا به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده گزینه مناسب تری به شمار می رود.

ارسال نظر