گوشی سامسونگ Galaxy Grand Prime 2016 تا ماه آینده رونمایی می شود

اگر چه اطلاعات زیادی در مورد مدل بهبود یافته گوشی Galaxy Grand Prime سامسونگ در دسترس نیست، ولی می توان با اطمینان گفت که این گوشی به زودی عرضه خواهد شد.

گوشی سامسونگ Galaxy Grand Prime 2016 تا ماه آینده رونمایی می شود

به گزارش کلیک، بیش از یک ماه از انتشار اولین خبر ها در مورد گوشی Galaxy Grand Prime (نسخه سال ۲۰۱۶) می گذرد. حتی طی چند هفته گذشته، این گوشی در Geekbench نیز مشاهده شد و بنابر این انتشار گواهینامه مربوط به این گوشی چندان غافلگیر کننده نیست.

گفته می شود اخیرا Galaxy Grand Prime جدید گواهینامه Wi-Fi خود را دریافت کرده است. این گوشی هوشمند فعلا با شماره مدل SM-G532F شناخته می شود و هنوز مشخص نیست سامسونگ پس از عرضه رسمی این گوشی چه نامی را برای آن انتخاب می کند.

از آنجایی که گواهینامه Wi-Fi منتشر شده Galaxy Grand Prime جدید، به جز مجهز بودن آن به سیستم عامل اندروید، اطلاعات دیگری را فاش نمی سازد، ما مجبوریم برای بررسی مشخصات این گوشی به شایعات منتشر شده قبلی اکتفا کنیم.

تنها مشخصات فاش شده این گوشی، مجهز بودن آن به یک پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۴ گیگاهرتزی به همراه ۱٫۵ گیگابایت رم است. سایر مشخصات این گوشی فعلا نامشخص باقی می ماند.

همچنین لازم به ذکر است که گوشی Galaxy Grand Prime (2016) با اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ عرضه خواهد شد. با توجه به مشخصات این گوشی بعید است سامسونگ قصد داشته باشد تا به روز رسانی اندروید ناگت ۷ را برای آن عرضه کند، بنابر این در صورتی که قصد خریدن این گوشی را دارید باید به این نکته توجه کنید.

با توجه به گواهینامه ثبت شده می توان دریافت که سامسونگ این گوشی را در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارته عرضه خواهد کرد.

ارسال نظر