سامسونگ گلکسی جی ۳ جدید از راه می رسد

سامسونگ هنوز سری جدید گوشی های گلکسی جی را معرفی نکرده است، اما ما اطلاعات زیادی در مورد هر سه گوشی به نام های جی ۳، جی ۵ و جی ۷ در اختیار داریم.

سامسونگ گلکسی جی ۳ جدید از راه می رسد

به گزارش کلیک ، علاوه بر اطلاعاتی که مورد این گوشی ها منتشر شده است، تصاویری نیز به بیرون درز کرده که می تواند جزئیات بیشتری را در مورد این گوشی ها در اختیار ما قرار دهد. در میان این سه گوشی ارزان ترین مدل جی ۳ است که به تازگی در وب سایت TENAA مورد بررسی مختصر قرار گرفت.

اگرچه مدت زمان زیادی از سال ۲۰۱۷ گذشته است و هنوز این گوشی ها روانه بازار نشده اند اما در دنیای اسمارت فون ها این اتفاق غیرعادی و پیش بینی نشده نیست، این سه گوشی میان رده سامسونگ علاوه بر کانفیگ شاخص دارای ویژگی هایی مانند TD-LTE, LTE FDD, TD-SCDMA WCDMA, CDMA2000, CDMA 1X و GSM هستند. در بین این سه مدل انتظار می رود که جی ۳ با بیشترین تغییر ظاهری و سخت افزاری عرضه شود. این اتفاق به این دلیل رخ داده است که این گوشی اقبال بیشتری را در میان کاربران داشته است و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

بر اساس گزارش های قبلی ، گلکسی جی ۳ ( ۲۰۱۷ ) دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD (720p ) و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و گفته شده که مجهز به یک پردازنده چهار هسته ای Exynos 7570 و ۲ گیگابایت رم و ۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشد.

تا این جا همه چیز به نظر خوب است و تنها مشکل ندانستن زمان عرضه و قیمت این گوشی ها است.

ارسال نظر