مروری بر مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی J5

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Geekbench گوشی گلکسی جی ۵ دارای دوربین جلوی بسیار قوی است که می تواند طرفداران سلفی رو مجذوب خود کند.

مروری بر مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی J5

به گزارش کلیک ، چندی پیش بود که درباره گوشی سامسونگ گلکسی جی ۵ (۲۰۱۷) که هنوز رونمایی نشده بود، صحبت کردیم و همان طور که دیده می شود مشخصاتی که پیش از این درباره این محصول منتشر شده بود با این گوشی شباهت دارد.

بعد از بررسی فنی این گوشی توسط Geekbench که سخت افزار این دستگاه را مورد ارزیابی قرار داد این بار گلکسی جی ۵ (۲۰۱۷) توسط GFXBench مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مشخصات آن منتشر شد.

اگر بخواهیم بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی GFXBench درباره این گوشی هوشمند قضاوت کنیم، می توان سامسونگ گلکسی جی ۵ (۲۰۱۷) را یک گوشی میان رده به حساب آورد که دارای امکانات نه چندان پیشرفته ای است. قبل از هر چیزی باید گفت که احتمالا این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل است.

Samsung-Galaxy-J5-2017

اطلاعاتی که از قبلا درباره گلکسی جی ۵ (۲۰۱۷) داشتیم بر این اساس بود که این گوشی از یک پردازنده هشت هسته ای Exynos 7870، یک پردازنده گرافیکی Mali-T830 و یک حافظه رم ۲ گیگابایتی استفاده می کند. اما حالا می دانیم که حافظه داخلی آن ۱۱ گیگابایت است که البته توسط یک کارت حافظه MicroSD می توان آن را ارتقا داد. هم چنین دوربین عقب به کار رفته در آن از نوع ۱۲ مگاپیکسلی می باشد.

احتمالا سامسونگ از چنین دوربینی به عنوان دوربین جلو در گوشی خود نیز استفاده کرده است. با این کار این شرکت می تواند عاشقان سلفی را مورد هدف قرار داده و جذب خود کند. هم چنین هر دو دوربین جلو و عقب می توانند ویدیوهایی با کیفیت Full HD و وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل ضبط کنند اما تنها دوربین عقب آن مجهز به فلش LED است.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد باتری این گوشی در دسترس نیست اما لیست منتشر شده تایید می کند که گلکسی جی ۵ (۲۰۱۷) از سیستم عامل نوقا ۷ استفاده می کند.

ارسال نظر