افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی J5

کمپانی سامسونگ امسال سه مدل جدید از سری گوشی‌های گلکسی J را به بازار‌های جهانی عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها گلکسی J5 است. اخیرا مشخصات فنی افشا شده گوشی گلکسی J5 در وبسایت‌های خبری منتشر شده است.

افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی J5

به گزارش کلیک، به نظر می‌ رسد کمپانی سامسونگ در سال جاری از سه مدل Galaxy J (گلکسی جی) رونمایی کند. هر کدام از این مدل‌ها در رده‌ی گوشی‌های سطح متوسط قرار خواهند گرفت. گوشی‌های گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 2017 سه مدل جدید سری گوشی‌های J هستند که قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شوند. به تازگی مشخصات و رِندرهای جدیدی از مدل ۲۰۱۷ J5 در وبسایت‌های خبری منتشر شده که از عرضه‌ی میان رده‌ای ارزشمند توسط کمپانی سامسونگ خبر می‌دهد. ما گزارش‌هایی درباره‌ی هر یک از مدل‌ها داریم که یکی از همین گزارش‌ها طراحی اختصاصی گوشی سامسونگ گلکسی J7 برای اپراتور‌های ایالات متحده آمریکا مانند اپراتور Verizon آمریکاست. یکی دیگر از سه مدل J با نام گلکسی J5 قرار است در قاره‌ی اروپا عرضه شود. به تازگی اخباری مبنی بر افشا مشخصات سخت‌افزاری گوشی سامسونگ گلکسی J5 در میان وبسایت‌های خبری منتشر شده است.

از لحاظ ظاهر، گوشی هوشمند جدید کمپانی سامسونگ با بدنه‌ی فلزی و طراحی بهبود یافته حس خوبی را به کاربر انتقال می‌دهد. در زمینه مشخصات فنی هم این گوشی هوشمند احتمالاً از چیپست اگزینوس ۷۸۸۰ با پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی هشت هسته ای و رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی استفاده کرده و برای تامین انرژی به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد شد. شایان ذکر است گوشی هوشمند گلکسی J5 از درگاه میکرو SD برای ارتقا حافظه پشتیبانی خواهد کرد.

نمایشگر ۵٫۲ اینچی J5 2017 با رزولوشن HD، از تکنولوژی صفحه نمایش Super AMOLED سامسونگ استفاده خواهد کرد که برای یک گوشی هوشمند میان رده‌ای ویژگی قابل توجهی محسوب می شود. این دستگاه در پنل جلو و پشت به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای تصویربرداری مجهز شده که با گشودگی دهانه f/1.7 و f/1.9 در اختیار کاربران قرار خواهند داشت. پشتیبانی از شبکه‌های LTE، Wi-Fi و بلوتوث از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند به شمار می‌آید.

نکته قابل توجه دیگر در مورد گوشی هوشمند گلکسی J5، حضور سنسور اثر انگشت در دکمه فیزیکی هوم است که تا به امروز بیشتر در مدل های پرچمدار و گران قیمت گوشی‌های هوشمند مشاهده شده است. گلکسی J5 2017 از اندروید ۷ نوقا به صورت پیش فرض استفاده کرده و با قیمت احتمالی ۲۷۹ یورو در ماه ژوئن به بازار‌های اروپا عرضه خواهد شد.

ارسال نظر