گوشی Galaxy Note 7 edge سامسونگ با دوربین دوگانه عرضه می شود

طبق شایعات منتشر شده گوشی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 7 edge با دوربین دو گانه عرضه خواهد شد.

گوشی Galaxy Note 7 edge سامسونگ با دوربین دوگانه عرضه می شود

به گزارش کلیک، درست است که مدل قبلی سری گوشی های Note سامسونگ با عدد ۵ نام گذاری شده بود، ولی طبق گزارشات سامسونگ قصد دارد دو پله را با یک گام طی کرده و مدل جدید را Note 7 معرفی کند.

در هر صورت خبر ها حاکی از آن است که احتمال دارد سامسونگ برای Galaxy Note 7 Edge از یک دوربین دو گانه استفاده نماید. طبق گزارشات این دوربین توسط شرکت Electro-Mechanics سامسونگ که معمولا با نام SEMCO شناخته می شود، تولید خواهد شد. بنابر این انتظار می رود در ساخت آن ها از ترکیبی از دوربین های اختصاصی خود سامسونگ استفاده شود.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، می توان نتیجه گرفت که سامسونگ خود را برای مبارزه ای سخت با رقیب سر سخت خود یعنی آیفون ۷ که احتمالا آن هم به دوربین دو گانه مجهز است، آماده می کند. طبق گزارشات دوربین آیفون ۷ به لطف داشتن لنز تله فوتو خمیده می تواند به صورت آپتیکال و بدون افت کیفیت عمل بزرگنمایی را انجام دهد. شاید سامسونگ نیز در گوشی پرچمدار بعدی خود از چنین قابلیتی استفاده کند، ولی فعلا نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد.

از گوشی های هوشمند دیگری که اخیرا با دوربین های دوگانه عرضه شده اند می توان به Huawei P9 و LG G5 اشاره کرد.

طبق آخرین شایعات درز کرده گوشی Note 7 Edge دارای یک صفحه نمایش سوپر امولد ۵٫۸ اینچی با کیفیت QHD است و از چیپ ست های اسنپ دارگون ۸۲۳ یا اگزینوس استفاده می کند. این گوشی به احتمال زیاد برای اولین بار به حسگر عنبیه نیز مجهز خواهد شد. همچنین پیش بینی می شود این گوشی دارای ۶ گیگابایت رم باشد.

ارسال نظر