تولید انبوه Galaxy Note 7 سامسونگ از تیر ماه آغاز می شود

طبق گزارش منتشر شده توسط یکی از منابع خبری، تولید انبوه گوشی Samsung Galaxy Note 7 از ماه آینده میلادی آغاز می شود.

تولید انبوه Galaxy Note 7 سامسونگ از تیر ماه آغاز می شود

به گزارش کلیک، سامسونگ معمولا سری گوشی های Galaxy Note خود را همزمان با رویداد IFA در اوایل ماه سپتامبر رونمایی می کند.

اخیرا توسط منابع آگاه خبری منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تولید انبوه این گوشی را از ماه ژولای (تیر) شروع کند. طبق ادعای این منبع خبری تعداد ۲٫۵ میلیون دستگاه گوشی Galaxy Note 7 در ماه ژولای تولید می شود و این تعداد در ماه آگوست به ۵ میلیون نیز خواهد رسید. بنابر این در صورتی که این گوشی در ماه آگوست نیز رونمایی شود تا ماه سپتامبر برای خرید موجود نخواهد بود.

دعوت نامه رویداد سامسونگ امسال برای دوم آگوست صادر شده است که نشان می دهد امسال باید زود تر شاهد رونمایی از دستگاه های سامسونگ باشیم. شاید دلیل این امر آن باشد که سامسونگ می خواهد گوشی پرچمدار خود را زود تر از آیفون ۷ که در ماه سپتامبر رونمایی می شود، عرضه کند.

پرچمدار جدید سامسونگ به احتمال زیاد Galaxy Note 7 نام گذاری می شود، هر چند که مدل قبلی Note 5 نام داشت و به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد با این حرکت تمایز گوشی جدید خود را با آیفون ۷ و حتی Galaxy S7 بیشتر نشان دهد.

طبق شایعات، Galaxy Note 7 به یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با کیفیت QHD، پردازنده اسنپ دراگون و اگزینوس همراه با ۶ گیگابایت رم مجهز شده و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Super OIS و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری نیز آن را همراهی می کند.

ارسال نظر