سامسونگ از Galaxy Note 8 رونمایی کرد!

رسانه کلیک - هشتمین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ از سری Galaxy Note در شهر نیویورک رونمایی شد.

سامسونگ از Galaxy Note 8 رونمایی کرد!

سامسونگ طی رویداد Unpacked در شهر نیویورک از جدیدترین عضو خانواده فبلت‌های Note رونمایی کرد. این گوشی همچون Galaxy S8 از فناوری Infinity Display دارای حاشیه های باریک بهره می‌برد. همچنین گلکسی نوت ۸ مجهز به دوربین دوگانه با لنز‌های واید و تله فوتو و دیافراگام ۱٫۷ است.

برخلاف انتظارها حسگر اثر انگشت همچنان در پشت گوشی و در بخش کناری دوربین جای داده شده است و هنوز شایعات استفاده از سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش به واقعیت نپیوسته است.

صفحه نمایش این گوشی همچون Galaxy S8 از نوع Super Amoled PLUS بوده و نسبت تصویر آن نیز ۱۸٫۵ به ۹ است. سایز صفحه نمایش ۶٫۳ اینچ از نوع خمیده و رزولوشن صفحه نمایشی Galaxy Note 8 برابر با ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ با تراکم پیکسلی ۵۲۲ است.

همچنین این گوشی در دو نسخه مختلف برای بازار کشورهای مختلف عرضه می‌شود. نسخه اصلی با پردازشگر رده بالا ساخت شرکت سامسونگ و نسخه دیگر با پردازشگر ساخت شرکت Snapdragon که در آمریکا و چین عرضه می‌شود. پردازشگر ساخت سامسونگ از نوع اگزینوس ۸۸۹۵ است.

Samsung Galaxy Note 8 از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد و در ۳ نسخه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ به بازار عرضه می‌شود. گفتنی است این دستگاه به خشاب کارت حافظه نیز مجهز است.

قطعا سامسونگ این محصول را طوری طراحی کرده تا آمادگی رقابت و مبارزه با iPhone 8 را داشته باشد.

بعد از شکست بزرگ گلکسی نوت ۷، سامسونگ امیدوار است با عرضه این گوشی هوشمند که در ادامه مسیر Galaxy S8 طراحی و به بازار عرضه شده، مجددا دل کاربران خود را به دست آورد!

ارسال نظر