سامسونگ در رابطه با مشکل باتری گلکسی نوت 8 واکنش نشان داد

رسانه کلیک - سامسونگ که سال گذشته چالش انفجار باتری در مدل گلکسی نوت 7 را پشت سر گذاشت، اکنون با مشکل باتری گلکسی نوت 8 روبرو شده و نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

سامسونگ در رابطه با مشکل باتری گلکسی نوت 8 واکنش نشان داد

در روزهای گذشته خبر مشکل باتری گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 پلاس در رسانه کلیک با عنوان ( باتری بعضی از مدل های گلکسی نوت 8 در صورت تخلیه کامل دیگر شارژ نمی شود ) شد. بر اساس این مشکل، دو دستگاه مذکور بعد از تخلیه کامل شارژ دیگر روشن نمی‌شوند. برای رهایی از این مشکل و روشن کردن دوباره این دستگاه ها، راه حلی پیدا نشده است. در حالی که مشکل باتری گلکسی نوت 8 می تواند تبدیل به کابوسی برای کاربران این فبلت شود، خوشبختانه با انفجار آن همانند گلکسی نوت 7 روبه‌رو نیستیم.

انفجار باتری گلکسی نوت 7 مشکلات زیادی را برای این سازنده کره ای در پی داشت و باعث شد که این شرکت هزینه های سنگینی را متحمل شود. سامسونگ برای حل این مشکل، تمامی دستگاه های فروخته شده را فراخوانی کرد که هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد دلار برای آن در پی داشت.

سامسونگ

در حال حاضر بهترین پیشنهادی که می توان به کاربران گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 پلاس ارائه کرد، جلوگیری از صفر شدن شارژ دستگاه آنهاست. سامسونگ هم اکنون در حال بررسی این مشکل بوده تا بتواند آن را به سرعت رفع کند. بعد از مشکلات ایجاد شده برای باتری گلکسی نوت 7 در سال گذشته، سامسونگ اعلام کرد از روشی 8 مرحله ای برای بررسی باتری مورد استفاده در محصولات خود استفاده می کند.

بر اساس گفته سامسونگ، تا امروز تنها تعداد کمی از کاربران از این مشکل شکایت کرده اند. شرکت سامسونگ در بیانیه خود اعلام کرد که نیازمند اطلاعات بیشتری در رابطه با دستگاه های دچار مشکل است. اگر دستگاه شما بعد از تخلیه کامل باتری روشن نشد، باید فورا با این شرکت تماس گرفته و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید . در بیانیه این شرکت عنوان شده است:

بدون هیچ شکی، سامسونگ تمامی گزارش ها در رابطه با مشکل باتری گلکسی نوت 8 را جدی می‌گیرد. در حال حاضر تنها شمار کمی از کاربران مشکل یاد شده را گزارش کرده اند. برای اظهار نظر قطعی در این رابطه باید تحقیقات بیشتری انجام دهیم.

ارسال نظر