تجهیز Galaxy s7 Edge به باتری 3600 میلی آمپر

سازمان FCC سرانجام به طور رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ از باتری 3600 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند می‌شود.

تجهیز Galaxy s7 Edge به باتری 3600 میلی آمپر

شایعات مرتبط با پرچمداران جدید سامسونگ یعنی دو گوشی هوشمند گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) سامسونگ هر روزه از سوی منابع خبری مختلف منتشر می‌شوند. این دو گوشی هوشمند در روز بیست و یکم ماه جاری یعنی چیزی در حدود 11 روز دیگر به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل 2016 (MWC 2016) رونمایی می‌شوند.

پیش از این سازمان FCC مشخصات فنی این دو گوشی را به تایید رسانده بود و گواهی عرضه آن دو را صادر کرد، اما برخلاف روال پیشین FCC اینبار در معرفی مشخصات فنی این دو محصول کاملا محتاطانه عمل کرد و در واقع به جز اندازه صفحه نمایش آن‌ها به هیچ ویژکگی عمده دیگر این دو محصول اشاره نکرد. سازمان FCC در اطلاعیه اول خود اشاره کرد که گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ از صفحه نمایشی 5.1 اینچی و گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج از صفحه نمایشی 5.5 اینچی بهره‌مند می‌شود. این دو مشخصه از جمله ویژگی‌هایی بودند که پیش از این هم از آن‌ها مطلع بودیم.

اما در این بین شایعات زیادی در رابطه با ظرفیت باتری و همچنین قابلیت پشتیبانی پرچمداران جدید سامسونگ از حافظه جانبی و رم میکرو اس دی (Micro SD) نیز منتشر شده است. به طور کلی ظرفیت و توان باتری گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ از جمله مشصخه‌هایی بودند که گلایه‌های زیادی از آن می‌شد. در واقع بسیاری از کاربران عقیده دارند که ظرفیت باتری این دو گوشی پایین بوده و می‌توانست بیشتر باشد. حال انتظار داریم که دو پرچمدار جدید سامسونگ از این نظر دستخوش تغییراتی شده و به باتری‌های قدرتمندتری مجهز شوند. خوشبختانه سازمان FCC به طور رسمی این موضوع را مورد تایید قرار داده است.

به گزارش کلیک، باتری گلکسی اس 7 اج سامسونگ 3600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این موضوع در حالیست که گلکسی اس 6 اج سامسونگ از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. سازمان FCC این موضوع را به تایید رسانده و جای شکی در آن وجود ندارد. شایعاتی که پیش از این هم منتشر شده بود حاکی از بهره‌مندی گلکسی اس 7 اج از باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و تجهیز گلکسی اس 7 به باتری 3000 میلی آمر ساعاتی بودند. با توجه به اینکه صحت این شایعات در رابطه با ظرفیت باتری گلکسی اس 7 اج تایید شده، می‌توان پیش بینی کرد که اطلاعات ارائه شده برای گوشی گلکسی اس 7 هم درست باشند و این محصول از باتری با توان و ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت بهره‌مند شود.

همانطور که اشاره کردیم گوشی هوشمند گلکسی اس 6 اج سامسونگ از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، بنابراین تجهیز گلکسی اس 7 اج به باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعتی امری فوق‌العاده جالب توجه محسوب می‌شود. بدون تردید توان شارژدهی باتری این گوشی از جمله اصلی‌ترین نقاط قوت بنچمارک‌ها و نقد و بررسی‌های این محصول خواهد بود. این موضوع در حالیست که گلکسی اس 7 اج سامسونگ از نظر تراشه به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام و یا اگزینوس 8890 سامسونگ مجهز می‌شود و این دو تراشه از نظر مصرف انرژی به مراتب بهره‌ورتر از تراشه اگزینوس 7420 به کار گرفته شده در گوشی گلکسی اس 6 اج خواهند بود. این موضوع هم به طور مستقیم منجر به افزایش توان شارژدهی باتری پرچمداران جدید سامسونگ می‌شود.

با وجود تمامی این تفاسیر، هنوز سامسونگ در قبال این موضع هیچ عکس‌العملی نشان نداده و کاملا مشخص است که خود را برای روز بیست و یکم ماه فوریه آماده می‌کند. دیروز هم شاهد انتشار خبری بودیم که حاکی از بهره‌مند شدن پرچمداران جدید سامسونگ از قابلیت Always On Display بود. بدون تردید طی چند روز آینده به تعداد خبرهایی که در رابطه با گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ منتشر می‌شود، افزوده خواهد شد. به نظر شما در رابطه با تجهیز گلکسی اس 7 سامسونگ به باتری 3600 میلی آمپر ساعتی چگونه است؟

1

منبع: androidauthority

ارسال نظر