اندازه نمایشگر گلکسی اس 7 و اس 7 اج مشخص شد

اطلاعات مربوط به اندازه صفحه نمایش دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در سایت Zauba مشاهده شد. با کلیک همراه باشید.

اندازه نمایشگر گلکسی اس 7 و اس 7 اج مشخص شد

مدت‌هاست که شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران جدید سامسونگ می‌شنویم. در این بین بخشی از این شایعات در رابطه با اندازه صفحه نمایش این محصولات بوده است. به عنوان مثال چندی پیش نتایج عملکرد گوشی هوشمندی با بهره‌مندی از صفحه نمایش 5.1 اینچی QHD و از سری محصولات سامسونگ در بنچمارک GeekBench فاش شده بود که گفته می‌شد که این محصول، گلکسی اس 7 سامسونگ است.

اما امروز شاهد تایید اندازه صفحه نمایش دو گوشی گلکسی اس 7 و گلگسی اس 7 اج از سوی سایت Zauba بودیم. سایت Zauba یک سایت معتبر و بزرگ هندی است که تمامی اطلاعات مربوط به محصولاتی که به این کشور وارد و یا از این کشور صادر می‌شوند را ارائه می‌کند. کدهای اختصاصی دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ در لیست محصولات وارداتی این شرکت مشاهده شده و در آن به اندازه صفحه نمایش هر دوی این محصولات نیز اشاره مستقیمی شده است.

در لیست ارائه شده، گوشی هوشمندی با کد اختصاصی SM-G930R4 مشاهده شده که کارشناسان معتقدند این کد مربوط به گوشی گلکسی اس 7 است. بنا به اطلاعات مندرج در فایل ارائه شده، این گوشی از صفحه نمایشی 5.1 اینچی بهره‌مند می‌شود. در سمت مقابل گوشی هوشمند دیگری با کد اختصاصی SM-G935R معرفی شده که کارشناسان معتقدند همان گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج است. در کنار کد اختصاصی این محصول به عدد 5.5 اشاره مسقیمی شده که ظاهرا مربوط به اندازه 5.5 اینچی صفحه نمایش آن است.

در این بین هیچ اطلاعاتی در رابطه با نسخه‌های احتمالی دیگ گوشی گلکسی اس 7 ارائه نشده است. به عنوان مثال انتظار داریم که سامسونگ از گلکسی اس 7 اج پلاس نیز رونمایی کند، اما اطلاعات مربوط به این گوشی در لیست وارداتی سایت Zauba مشاهده نشده است. پیش بینی شده که این نسخه از گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ به صفحه نمایشی 5.7 اینچی مجهز شود.

بنا به گزارشاتی که پیش از این در رابطه با پرچمداران جدید سامسونگ منتشر شده بود، احتمالا این محصولات از نمایشگرهایی از نوع AMOLED و با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسلی یا همان QHD بهره‌مند می‌شوند. رم آن‌ها 4 گیگابایتی بوده و از نظر حافظه داخلی نیز شامل نسخه‌های متنوع 34، 64 و 128 گیگابایتی می‌شوند. همچنین پرچمداران جدید سامسونگ از نظر تراشه هم شامل دو نسخه خواهند بود. نسخه اول این محصولات که در بازارهای ایالات متحده عرضه می‌شود به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز شده و نخسه دوم آن که احتمالا در بازارهای آسیایی عرضه می‌شود از تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ بهره‌مند خواهد شد. طبق شایعاتی اخیر ارائه شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که پرچمداران جدیدش را با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی عرضه کند. همچنین این محصولات به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره‌مند می‌شوند. پورت اتصال USB-C، سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و پشتیبانی از اتصال LTE Cat 12/13 نیز از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های پرچمداران جدید سامسونگ خواهد بود.

منبع: sammobile

ارسال نظر