سامسونگ Galaxy S7 Edge برنده تست سرعت در مقابل One plus3

به نظر می رسد افزایش ظرفیت رم به یکی از آخرین ویژگی هایی تبدیل شده است که تلفن های هوشمند حسرتش را می خوردند و وان پلاس ۳ که به تازگی معرفی شده دارای یک رم بسیار قوی ۶ گیگابایتی است.

سامسونگ Galaxy S7 Edge برنده تست سرعت در مقابل One plus3

به گزارش کلیک، وان پلاس سه شنبه سومین دستگاه «قاتل پرچم داران» خود را معرفی کرد و علاقه مندان از همین الان شروع به آزمایش این تلفن هوشمند در مقابل رقبا کرده اند.
آزمایش سرعتی که در یوتیوب منتشر شده نشان می دهد با وجود ظرفیت رم بسیار بالا، وان پلاس ۳ با محدودیت هایی مواجه است. این آزمایش سرعت، وان پلاس ۳ را با گلکسی اس ۷ اج که دارای ۴ گیگابایت رم است مقایسه کرده و پرچم دار سامسونگ خود را به عنوان دستگاه برتر در انجام پردازش های کوتاه مدت نشان داده است.
در آزمایش اولیه، آزمایش کننده نشان می دهد این دو دستگاه در باز کردن و بارگیری تعدادی از برنامه های کاربردی از جمله تمپل ران، شیر ایت، اسکایپ، جی میل، توئیتر و یوتیوب چگونه عمل می کنند. گلکسی اس ۷ اج تمام آزمایش های خود را در یک دقیقه و دو ثانیه به اتمام رساند در حالی که وان پلاس ۳ با زمان یک دقیقه و یازده ثانیه در همین ابتدا عقب افتاد.
در آزمایش بعدی، این دستگاه ها در مدیریت حافظه یا باز و بارگیری کردن برنامه های کاربردی و بازی ها به وسیله بیرون کشیدن آنها از پردازش های پس زمینه مورد آزمایش قرار گرفتند. تکمیل کردن این آزمایش برای گلکسی اس ۷ اج یک دقیقه و ۳۵ ثانیه طول کشید در حالی که وان پلاس ۳ در بدترین زمان خود در این آزمایش ها یعنی دو دقیقه و ۲۲ ثانیه آن را به اتمام رساند.
در دور سوم آزمایش، آزمایش کننده بعد از اینکه انیمیشن های سیستم خاموش شده بود چگونگی بارگیری بازی ها را با هم مقایسه کرد. گلکسی اس ۷ اج این آزمایش را در یک دقیقه و سی ثانیه به اتمام رساند در حالی که وان پلاس ۳ آن را در دو دقیقه و دوازده ثانیه تمام کرد.
در نهایت، برای دیدن اینکه کدام یک سریع تر برنامه دوربین را اجرا می کند این دستگاه ها مورد آزمایش قرار گرفتند. وقتی که دوربین از روی صفحه اصلی اجرا شد، وان پلاس ۳ برای اولین بار از گلکسی اس ۷ اج پیشی گرفت. هر چند وقتی دوربین از میانبر صفحه نمایش قفل شده اجرا شد، گلکسی اس ۷ اج سریع تر بود.
به نظر می رسد کاستی های وان پلاس ۳ ممکن است ناشی از مشکلات سیستم عامل دستگاه باشد، زیرا آزمایش های دیگر نشان داده اند که این دستگاه در اجرای چندین برنامه کاربردی به طور همزمان بسیار خوب عمل می کند. در ویدیویی دیگر در یوتیوب، نشان داده می شود که وان پلاس ۳ قادر است تا ۸ بازی را بدون نیاز به بارگیری مجدد این بازی ها به صورت پردازش پس زمینه اجرا کند.
پیشرفت های بیشتر از سامسونگ در نتیجه تولید گلکسی نت ۷ (یا گلکسی نت ۶) در آینده نزدیک که انتظار می رود ۶ گیگ رم داشته باشد جالب خواهد بود. چندین سازنده برای پشتیبانی از پردازش های سنگین مانند واقعیت مجازی شروع به قرار دادن ظرفیت بیشتر رم در تلفن های هوشمند خود کرده اند.

ارسال نظر