جدیدترین رندرهای گلکسی اس 7 و اس 7 اج فاش شد

ساعاتی پیش شاهد فاش‌سازی جدیدترین تصاویر رندر شده دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ بودیم. در این تصاویر هر یک از دو گوشی نامبرده شده در سه رنگ متنوع نمایش داده شده‌اند.

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 7 و اس 7 اج فاش شد

سامسونگ در روز بیست و یکم ماه فوریه یعنی چیزی در حدود 7 روز دیگر به طور رسمی پرچمداران جدید سال 2016 خود یعنی دو گوشی هوشمند گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) را معرفی می‌کند. این دو محصول در رویداد Unpacked که درست چند ساعت پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) برپا می‌شود، رونمایی خواهند شد. این خبر به طور رسمی از سوی شرکت سامسونگ منتشر شده و هیچ جای تردیدی در آن وجود ندارد.

اما تاکنون شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران جدید سامسونگ منتشر شده و هر روز هم به شدت این شایعات افروده می‌شود. با این وجود سامسونگ در این راستا بسیار محتاطانه عمل کرده و تقریبا هنوز هیچ اطلاعات رسمی در رابطه با مشخصات فنی دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ارائه نکرده است. اما چندی پیش سازمان FCC رسما تایید کرد که گلکسی اس 7 سامسونگ به صفحه نمایشی 5.1 اینچی مجهز شده و گلکسی اس 7 اج سامسونگ از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و باتری با توان و ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت بهره‌مند می‌شود. در این بین برخی از شایعات حاکی از بهره‌مندی گلکسی اس 7 سامسونگ از باتری با توان 3000 میلی آمپر ساعت است که به حقیقت پیوستن این موضوع چندان هم دور از انتظار محسوب نمی‌شود.

اما ساعاتی پیش شاهد رونمایی از تازه‌ترین تصاویر رندر شده دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بودیم. در این تصویر دو گوشی نامبرده شده به وضوح قابل مشاهده هستند و از نظر تنوع رنگی شامل سه نسخه مشکی، سفید و بژ می‌شوند. ظاهرا دو گوشی نسبت به یکدیگر تفاوت محسوسی ندارد و عمده‌ترین وجه تمایز این دو محصول اندازه صفحه نمایش و خمیده بوده نمایشگر گلکسی اس 7 اج محسوب می‌شود.

1

به گزارش کلیک، پرچمداران جدید سامسونگ از نمایشگرهای نوع Super AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره‌مند می‌شوند. انتظار داریم که این دو محصول از رمی 4 گیگابایتی بهره‌مند شده و از نظر سیستم روی چیپ (SoC) شامل دو نسخه متنوع شوند. نسخه اولیه این دو محصول به تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز می‌شود و نسخه دوم آن که وارد اغلب بازارهای آسیایی نیز خواهد شد، از تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ بهره‌مند می‌شود. همچنین گفته شده که سامسونگ قصد دارد پرچمداران جدیدش را با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی و رم میکرو اس دی (Micro SD) معرفی کند. این موضوع بدون تردید خبری خوشحال کننده برای کاربران محسوب می‌شود. نیاز به استفاده از حافظه جانبی در گوشی‌های هوشمندی که از دوربین‌های با قابلیت فیلمبرداری 4K بهره‌مند هستند به واقع محسوس است. اقدام سامسونگ در این راستا مطمئنا بازخورد مناسبی را از سوی کاربران به همراه خواهد داشت.

بنابراین تنها هفت روز دیگر تا رونمایی رسمی پرچمداران سامسونگ زمان باقی مانده و هم اکنون تقریبا با شایعات و اخبار منتشر شده از تمامی مشخصات فنی این دو محصول جدید مطلع هستیم. نظر شما در رابطه با دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ چگونه است؟ آیا ظاهرا مشابه این محصولات نسبت به دو گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج منجر به افت استقبال کاربران از این دو محصول نمی‌شود؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر