لایوبلاگ مراسم رونمایی از گلکسی S8 به طور زنده

در این پست به پوشش زنده مراسم رونمایی از پرچمدار جدید و پر سرصدای سامسونگ از نیویورک می پردازیم، با ما همراه باشید.

لایوبلاگ مراسم رونمایی از گلکسی S8 به طور زنده

این پست به روز می شود؛ با رفرش کردن صفحه از آخرین اتفاقات مراسم مطلع می شوید.

قرار است مراسم راس ساعت ۷:۳۰ به وقت تهران آغاز شود و شرکت کنندگان بی صبرانه منتظر حضور عوامل اصلی بر روی سن هستند.

مراسم هنوز شروع نشده و شرکت کنندگان مانند یک کنسرت مشغول گرفتن سلفی و عکس یادگاری با زوایای مختلف سالن هستند.

راس ساعت ۷:۳۰ مراسم با پخش یک ویدئو به همراه موزیکی از گروه بیتلز بر روی مانیتور بزرگ سالن آغاز شد.

آقای دی جی کوه رییس سامسونگ بر روی صحنه حاضر می شود.

او ضمن خاطر نشان کردن اینکه این مراسم به طور مستقیم در لندن نیز در حال پخش است اظهار کرد که سامسونگ قصد دارد دشمنان شش ماه گذشته خود را که فشار زیادی به این برند آورده اند را مغلوب سازد.

آقای کوه که دقیقا در وسط استیج ایستاده است به شعارهای سامسونگ اشاره می کند.

او در ادامه به این نکته اشاره می کند که دوران جدیدی از تعامل با گوشی های هوشمند فرا رسیده و نوآوری حرف اول را در این صنعت خواهد زد.

بر روی مانیتور بزرگ سالن یک تصویر از گلکسی s8 به نمایش در امد و مدیر سامسونگ به توضیحات در مورد صفحه بی نظیر این محصول به همراه سرویس بی نظیر Bixby پرداخت.

او سپس به سراغ اخباری از وجود واقعیت مجازی و دوربین ۳۶۰ درجه در این گوشی رفت.

در ادامه به همکاری روزافزون سامسونگ و گوگل اشاره کرد که سامسونگ هر روز در مورد پروژه های جدیدی با گوگل در حال همکاری است.

فضای سالن با به نمایش در آمدن تصاویر بزرگ از گلکسی s8 و s8+ به وجد می آید.

اکنون جاستین دنیسون استراتژیست ارشد سامسونگ به روی صحنه آمد. او همان کسی است که تابستان سال پیش نوت ۷ را معرفی کرد.

او به این نکته اشاره می کند که گلکسی S8 بدون شک نسل جدیدی از گوشی های هوشمند محسوب می شود و سپس به ابعاد دو مدل s8 و S8+ اشاره کرد. این گوشی در ابعاد ۵٫۸ اینچی و ۶٫۲ اینچی به بازار عرضه می شود.

در ادامه به تکنیک به کار رفته برای خمیده ساختن لبه های این دو گوشی پرداخت که با این تکنیک سامسونگ توانسته بدون نیاز به ساخت گوشی های بسیار بزرگ، محصولی با لبه های حمیده تولید کند.

او در این لحظه به نکته جالبی اشاره میکند چرا که سامسونگ از این پس در سال جاری، هیچ گوشی هوشمند با صفحه مسطحی را تولید نخواهد کرد.

این گوشی برای اولین بار در بین دیگر گوشی های مشابه در بازار از نمایش HDR پشتیبانی می کند به طوری که فیلم های امازون در ان قابل پخش خواند بود.

در اینجا به وجود دکمه هوم مجازی در این گوشی اشاره شد که به منظور ایجاد فضای بیشتر برروی صفحه نمایش این کار انجام شده است.

گلکسی s8 در پنج رنگ به بازار عرضه می شود که تنها سه رنگ آن در بازار آمریکا عرضه می شود.

صحبت از دوربین این گوشی به میان آمد. سنسور به کار رفته در این گوشی همان سنسور قدرتمند گوشی گلکسی s7 است البته با کمی تغییرات۱

این دوربین مانند دوربین گوشی های پیکسل و آیفون از پردازش نرم افزاری بیشتری بهره می برد.

دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است و مانند بسیاری از دوربین های موجود در بازار به طور اتوماتیک فیکس فوکوس می شود.

این گوشی استاندارد ipv68 را دارد و در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است.

پردازنده به کار رفته در این گوشی ۱۰ نانومتری است که بهینه تر از آخرین نمونه به شمار می رود. در گوشی های عرضه شده به بازار آمریکا از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و در دیگر بازارها از چیپ اختصاصی اگزینوس سامسونگ استفاده می شود.

باتری گلکسی s8 ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپری دارد و باتری گلکسی s8+ از ظرفیت ۳۵۰۰ میلی امپری بهره می برد. هر دو گوشی از ویژگی شارژ سریع و شارژ بی سیم استفاده می کنند.

گلکسی s8 سخت ترین تست امنیتی در بین تمامی گوشی ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

ساموسنگ از جدیدترین فناوری تشخیص چهره با سرعت بالا در این گوشی استفاده کرده است که در نوع خود بی نظیر به شمار می رود.

حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و کنار دوربین قرار گرفته که به نظر می رسد جای مناسبی محسوب نمی شود.

سرویس های samsung pass و samsung pay در این گوشی بهبود قابل توجهی را تجربه می کنند. سامسونگ مفتخر است بیش از ۲۴۰ میلیون پرداخت از طریق سرویس پرداخت موبایلی اش انجام شده است.

سرویس سلامت سامسونگ به شما این امکان را می دهد که بدون خارج شدن از منزل با دکتر خود ارتباط برقرار کرده و نسخه مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

اکنون نوبت به معرفی دقیق و مشروح bixby رسیده است. یکی دیگر از کسئولین ارشد سامسونگ به معرفی این سرویس می پردازد. که دیگر نیاز به لمس های پیاپی صفحه گوشی برای انجام کارهای خود ندارید.

این سرویس از چهار بخش تشکیل شده است: صحبت کردن، لمس کردن، توصیه، خانه

این سرویس در حین انیکه شما مشغول کار با گوشی هستید، کار بعدی شما را حدس می زند. برای فعال کردن بیکبی یک دکمه در کنار این گوشی قرار داده شده که با فشردن آن، میتوان آن را فعال کرد.

برای اولین بار توسط بیکسبای میتوانید به جستجوی تصاویر در گوگل بپردازید و با دوربین گوشی عکس بگیرید و آن را در گوگل جستجو نمایید.

سرویس بیکسبای قادر است از رفتار و عادات و شرایط محیط یاد بگیرد و به شما در شرایط متفاوت پیشنهادات مناسب ارائه کند.

اکنون نوبت به توضیج در مورد ابزارهای ارتباطی گلکسی s8 و نحوه تعامل با ابزارهای اینترنت اشیا رسیده است. برای این منظور سامسونگ نیز مانند اپل از یک نرم افزار هوشمند برای مدیریت ارتباط دستگاه با دیگر دستگاه های متصل به اینترنت اشیا استفاده کرده است.

علاوه بر نرم افزار، گلکسی s8 قادر است نقش یک روتر مش مثل Eoro یا گوگل وای فای را نیز بازی کند و در واقع قابلیت اتصال همزمان به چندین دستگاه را دارا است.

آقای دنیسون بار دیگر به صحنه باز می گردد و در مورد تاریخ عرضه رسمی این گوشی به بازار صحبت می کند. گلکسی s8 از ۲۱ آوریل ۲۰۱۷ با هدفون های AKG ش در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

بله درست شنیدید، این گوشی از جک هدفون بهره می برد. این جک هدفون از کانکتور ۳٫۵ میلی متری استفاده می کند.

اکنون سوزان دا به روی صحنه آمده و قصد دارد دیگر محصولات سامسونگ را در این قسمت معرفی کند. به نظر می رسد معرفی گلکسی s8 به پایان رسیده است.
او در گام اول به معرفی فناوری واقعیت مجازی و اینکه چطور شما را در جهان منتقل می کند می پردازد.

هدست واقعیت مجازی سامسونگ از یک کنترلر استفاده می کند که ۳DOF نام دارد.

ارسال نظر