آیا سامسونگ گلکسی S8 را تنها با نمایشگر خمیده روانه‌ بازار خواهد کرد؟

قبل از ورود گلکسی اس ۸ (Galaxy S8)  به بازار دوباره شایعاتی به وجود آمده است، که کمپانی سامسونگ گلکسی اس ۸ را تنها با نمایشگر خمیده روانه‌ی بازار خواهد کرد، آیا این موضوع حقیقت دارد؟

آیا سامسونگ گلکسی S8 را تنها با نمایشگر خمیده روانه‌ بازار خواهد کرد؟

به گزارش کلیک ، در چند سال گذشته کمپانی سامسونگ پرچمداران سری اس خود را در دو نسخه با نمایشگرهای صفحه تخت و خمیده به بازار عرضه کرده است. همانطور که دیدیم هر دو مدل اس ۷ و اس ۶ دارای مدل های معمولی و مدل‌های خمیده بوده‌اند، اما این بار شایعاتی به وجود آمده است که گویا گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) تنها با نمایشگر خمیده روانه‌ی بازار خواهد شد.

این شایعات به این شبهه دامن زدند که به جای نسخه‌ی اج، اس ۸ در دو مدل گلکسی اس ۸ معمولی و مدل پلاس عرضه خواهد شد که هر دوی آنها نیز دارای نمایشگر خمیده هستند. اما به نظر می رسد که این‌طور نخواهد شد و طبق گزارش‌های جدید، سامسونگ همچنان هم تولید یک نسخه‌ی معمولی از پرچمدار جدیدش را با نمایشگر معمولی ادامه خواهد داد.

قرار اس که دو مدل مختلف از گلکسی اس ۸ با شماره مدل‌های SM-G950 و SM-G955 روانه‌ی بازار شوند که اولی دارای نمایشگر صفحه تخت و دومی دارای نمایشگری خمیده مشابه مدل‌های سری اج خواهد بود. و ناگفته نماند که هنوز صحبتی از ابعاد این نمایشگرها به میان نیامده است، اما درصد این احتمال زیاد است که شرکت سامسونگ به فکر تولید نمایشگری با ابعاد بیشتر از ۶ اینچ برای مدل اج (SM-G955) باشد.

چنانچه این شایعات حقیقت داشته باشند، سامسونگ روند ساخت اس ۸ را اغاز کرده و طی هفته‌های اخیر در حال تست و بررسی نمونه های آزمایشی از این اسمارت فون بوده است تا بتواند زبان طراحی خود را برای نسل بعدی پرچمداران سری اس انتخاب کند؛ باید گفت وظیفه ی این پرچمدار بسیار سنگین است چون باید علاوه بر اینکه در بازارهای جهانی موفق شود، خاطرات بدی را که از آخرین محصول از سری نوت کمپانی کره‌ای مبنی بر انفجار آنها به وجود آمده است را هم پاک کند.

همه چیز دست به دست هم داده است که دنیا بشدت منتظر این پرچمدار جدید سامسونگ باشند.

ارسال نظر