بررسی تخصصی امکانات مختلف سامسونگ گلکسی S8

تاکنون خبرهای زیادی در رابطه با پرچم دار بعدی سامسونگ، گلکسی S8 به گوش رسیده است، صحبت‌های ضدونقیض زیادی در رابطه با این دستگاه ارائه شده است، در این مقاله ما به بررسی اطلاعات با صحت بیشتر می پردازیم.

بررسی تخصصی امکانات مختلف سامسونگ گلکسی S8

کلیک -بعد از شکست و خروج غم انگیز نوت ۷ از خانواده سامسونگ حالا نوبت به این رسیده است که این کمپانی ناکامی های خود را جبران کند، اخبار لو رفته بسیار زیادی از گلکسی S8 در دست است، در اینجا به بررسی اطلاعاتی می پردازیم که به احتمال بسیار بیشتر این ویژگی ها در گلکسی S8 دیده می شود.

در گلکسی S8 ما شاهد آخرین های بازار خواهیم بود، آخرین ورژن پردازنده و آخرین امکانات در این دستگاه قرار خواهد گرفت، سامسونگ کمر همت بسته است تا همه توجهات را به سمت خود جذب کند و داستان غم انگیز نوت ۷ را از ذهن کاربران پاک کند.

عملکرد:

خبر های بسیار زیادی در رابطه با پردازنده دستگاه جدید سامسونگ به گوش می رسد، بسیاری از منابع بر این باور هستند که آخرین نسل پردازنده اسنپدراگون، یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ در این دستگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در این میان برخی منابع نیز بر این باور بودند که پردازنده ۸۳۵ در این دستگاه استفاده نخواهد شد و پردازنده ۸۲۰ در گلکسی S8 قرار می گیرد. البته براساس شواهد می توان این نتیجه را گرفت که در این دستگاه به احتمال زیاد از آخرین نسل پردازنده اسنپدراگون استفاده می شود.

همه چیز درباره گلکسی S8

بخش دومی که در بسیاری از منابع مورد بحث قرار گرفت، رم این دستگاه بود. بسیاری از منابع بر این باور بودند که در این دستگاه از رم ۶ گیگابایتی استفاده خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد و این رم در کنار پردازنده اسنپدراگون در این دستگاه قرار گیرد، این دستگاه ۲۰ درصد سریع‌تر عمل خواهد کرد. اگر این ترکیب در گلکسی S8 قرار گیرد بی شک ما با دستگاهی بسیار قدرت من روبه‌رو خواهیم بود.

در نوت ۷ شاهد عرضه پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ بودیم، ممکن است گلکسی S8 شامل دو ورژن اروپایی و غیر اروپایی باشد و این تفاوت پردازنده ها در ورژن های متفاوت دستگاه دیده شود، در هر صورت باید پذیرفت که سامسونگ در نوت ۷ عملکرد ضعیفی داشت و شاید این برای کمپانی سامسونگ ریسک بزرگی باشد تا مشخصات فنی نوت ۷ را در دستگاه های دیگر خود نیز تکرار کند، باید دید که آیا آخرین نسل از اسنپدراگون در S8 دیده می شود یا خیر، در رابطه با نوت ۷ نیز صحبت هایی شده بود که این دستگاه نیز ممکن است با پردازنده اسنپدراگون به بازار عرضه شود ولی در آخر دیدیم که این دستگاه نیز با اسنپدراگون وارد بازار نشد.

همه چیز درباره گلکسی S8

صفحه نمایش:

یکی دیگر از مباحث پر حاشیه در رابطه با گلکسی S8 صفحه نمایش این دستگاه است که تاکنون حواشی زیادی در رابطه با صفحه نمایش این دستگاه وجود داشته است. شاید بتوان گفت که سامسونگ کمر همت را بسته است تا بهترین های خود را در گلکسی S8 به نمایش بگذارد، این بهترین ها شامل صفحه نمایش این دستگاه نیز می شود.

همه چیز درباره گلکسی S8

شاید بتوان بی شک به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ از صفحه نمایش خمیده در آخرین دستگاه هوشمند خود استفاده خواهد کرد. بسیاری از منابع به این نکته اشاره کرده اند که در این دستگاه دکمه هوم فیزیکی حذف خواهد شد و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار خواهد داشت، ولی باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در چند روز گذشته تصویری از قاب گلکسی S8 لو رفت که در این تصویر دیده می شد که حسگر اثر انگشت در پشت این دستگاه قرار خواهد داشت ولی هم چنان قدان دکمه هوم فیزیکی در این دستگاه از طرف بسیاری از منابع تائید شده است.

هم چین بسیاری از منابع بر این موضوع تأکید داشته اند که سامسونگ گلکسی S8 در دو مدل ۵٫۷ اینچی و ۶٫۱ اینچی عرضه می شود و هم چنین صفحه نمایش این دستگاه نیز ۴K و UHD خواهد بود. در رابطه با باتری این دستگاه هنوز صحبت زیادی به میان نیامده است و هنوز بر حساسیت این موضوع توجهی نشده است، شاید باتری بخش مهم و اعظم این دستگاه باشد چون در نوت ۷ هم باتری عالم خارج شدن این دستگاه از دور بود.

همه چیز درباره گلکسی S8

نکات دیگری در رابطه با سامسونگ گلکسی S8 وجود دارد که هنوز در هاله‌ای از ابهام است،دوربین دوگانه،نوع پردازنده ،باتری با شارژ سریع،همه این نکات هنوز در ابهام هستند و نمی توان به هیچ‌کدام اطمینان کامل کرد.

با همه این تفاسیر باید صبر کرد و دید که این دستگاه در چه تاریخی رونمایی می شود. هنوز صحبتی از زمان دقیق رونمایی این دستگاه به میان نیامده است، بسیاری از منابع بر این باورند که این دستگاه در ماه آوریل رونمایی می شود ولی در این میان بسیاری از منابع نیز بر این موضع تأکید داشته اند که شاید سامسونگ در رونمایی از گلکسی S8 مانند نوت ۷ مخاطبان را غافل گیر کند.

ارسال نظر