تماشا کنید؛ انتشار دو ویدئوی بحث برانگیز از گلکسی S8

مگر می شود این روزها پرچمداری معرفی شود و ماه ها قبل شایعات مخصوص به آن شکل نگیرند؟ تکنولوژی است و محصولات و شایعات جذابشان! از خبر های بازگشت نوکیای خاطره انگیز در سال ۲۰۱۷ با ۷ دستگاه گرفته تا قبضه شدن اخبار توسط آیفون ۸ و گلکسی اس ۸٫

تماشا کنید؛ انتشار دو ویدئوی بحث برانگیز از گلکسی S8

به گزارش کلیک، انتشار ویدئوهایی از بخش تولید صفحات نمایش شرکت سامسونگ تحت عنوان Samsung Display نشان می دهد که این بار نیز صحبت از گلکسی اس ۸ در میان است. پرچمداری که می آید تا گلکسی نوت ۷ بر باد رفته را بیش از پیش از یاد ببریم! برای تماشای این دو ویدئوی بحث برانگیز در ادامه این گزارش با کلیک همراه باشید.

بگذارید نگاهی بر پررنگ ترین شایعات مطرح شده بیندازیم. نمایشگری که سراسر جلوی دستگاه را پوشش داده است، خداحافظی با دکمه خانه و از این قبیل تصورات جذاب. همین نکات اندک کافی هستند تا مدتها شاهد مدل سازی های متعددی از سوی افراد مختلف در مورد پرچمداران بعدی اپل و سامسونگ باشیم. اما این بار، بخش صفحات نمایش خود سامسونگ است که در قالب دو ویدئو به ما جهت می دهد.

البته که تصاویری که در این ویدئوها می بینیم، همان اس ۸ نیستند، اما حداقل مشخص می کنند که قرار است واقعا چه انتظاراتی از این پرچمدار داشته باشیم. حاشیه کمتری در راه است و خبری از دکمه خانه که سالهاست نماد سامسونگ است، نیست؟ ویدئو ها که چنین می گویند:

احتمالا پی برده باشید که این ویدئوها یک رژه نمایشی از فناوری های جدید سامسونگ در بخش صفحه نمایش هستند. قدرت نمایش صد درصد رنگها و کاهش لایه های صفحه نمایش که به کار بردنشان در هر دستگاهی موجب چند میلیمتر کاهش ضخامت آن خواهد شد؛ اینها چیزهایی هستند که سامسونگ می خواهد در مورد فناوری جدیدش بدانیم.

پس از دیدن این ویدئوها حتما خواهید پرسید پس صفحه نمایش خمیده کجاست؟ اما، واقع بین باشیم. در حالی که همه شرکتها در تلاش اند تا قبل از رونمایی محصولشان اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکند، چرا سامسونگ برای پرچمدارش چنین کاری کند؟ اما حتی با این اوصاف هم هنوز چیزی معلوم نیست. مدتها تا رونمایی از اس ۸ باقیمانده و حرف و حدیث های پیرامون آن و البته رقیبانش به این زودی ها دست از سر کسی بر نخواهند داشت! پس مثل همیشه چاره کار، انتظار است.

شما در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ چه فکر می کنید؟ قرار است بترکد؟! نه فکر نمی کنم! از آنجایی که سامسونگ قرار است تولید باتری اس ۸ را به عهده بخش مربوطه در ال جی بسپارد. در مورد رقیبانش چه فکر می کنید؟ سوگلی های بعدی آیفون، ال جی و هواوی و دوستان در راه اند؛ چه رقابت جذابی!

ارسال نظر