گوشی Galaxy S8؛ جدیدترین پرچم دار سامسونگ

گلکسی S8 با طراحی جذاب، دوربین بهبود یافته و هوش مصنوعی پیشرفته عرضه خواهد شد.

گوشی Galaxy S8؛ جدیدترین پرچم دار سامسونگ

به گزارش کلیک، در طول کنفرانسی که توسط تحلیلگران در روز پنج شنبه برگزار شد، Lee Kyeong-tae معاون بخش گوشی های هوشمند سامسونگ بیان کرد گوشی گلکسی S8 که در راه است، دارای طراحی بسیار جذاب و شیک به همراه یک دوربین پیشرفته و هوش مصنوعی ارتقاء یافته است. این دستگاه که جزء جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت محسوب می شود ممکن است به وسیله آزمایشگاه های Viv که تحت تملک کارخانه آمریکایی سامسونگ است حرف هایی برای گفتن داشته باشد. آزمایشگاه هایی که موسس آن ها خالق Siri، دستیار مجازی اپل است. البته Lee درباره این که آیا سامسونگ با آزمایشگاه های Viv همکاری خواهد کرد یا نه هیچ اظهار نظری نکرد.

هم چنین، این شرکت درباره مشکلات به وجود آمده در گوشی گلکسی نوت ۷ صحبت کرد و در این باره گفت که تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مشکلی که در باتری های گلکسی نوت ۷ وجود داشت در باتری های گلکسی S8 تکرار نشود. J.K.Shin که مدیرعامل پیشین بخش موبایل این شرکت بود در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی در این شرکت فعالیت می کند. او درباره محصول جدید این شرکت به سهامداران گفت : سامسونگ با رگولاتورها و کارشناسان مستقل همکاری خواهد کرد تا این محصول را به طور موشکافانه از هر لحاظ از جمله سخت افزار، نرم افزار و فرایند ساخت دستگاه مورد بررسی قرار دهند. Shin در ادامه بیان کرد: بررسی ها و تحقیقات در این مورد نیاز به زمان دارد و تمام دستاوردها در نهایت به اشتراک گذاشته خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

او گفت : ما هم چنین دریافتیم که گوشی سامسونگ گلکسی S7، برخلاف گوشی نوت ۷ که تصویر بدی از این شرکت در اذهان عمومی ایجاد کرد، در حال تبدیل شدن به پرفروش ترین گوشی هوشمند در تاریخ این شرکت است و فروش خوب آن هم چنان ادامه دارد. این شرکت باید در حدود ۵ ماه منتظر بماند تا پس از گذراندن موانعی هم چون فصل تعطیلات بتواند گوشی گلسی S8 را روانه بازار کند. این محصول تنها پرچم دار این شرکت در زمینه گوشی های هوشمند خواهد بود و این در حالی است که از ماه ها قبل رقبای بزرگی هم چون گوگل و آیفون مشغول بازاریابی برای محصولات جدیدشان یعنی آیفون ۷ و گوگل پیکسل هستند.

ارسال نظر