احتمال تاشو بودن یک مدل از گلکسی S8

سامسونگ قصد دارد برای سال ۲۰۱۷ با قدرت ظاهر شود و از همین حیث به فکر تولید انبوه گوشی های تاشو است و طبق آخرین شنیده ها ممکن است ساخت یک مدل از گلکسی S8 نیز به صورت تاشو انجام گیرد.

احتمال تاشو بودن یک مدل از گلکسی S8

به گزارش کلیک، به نظر می رسد شرکت سامسونگ تمام توان خود را به ساخت دو مدل از گلکسی S8 معطوف کرده است و حداکثر تلاش خود را برای عرضه درست آن به بازار به کار بسته است. تعجب کارشناسان از این است که با این رویکرد سامسونگ نسبت به گلکسی S8 چه سرنوشتی برای پروژه مدل های والی سامسونگ که صفحه نمایش های تاشویی برای گوشی ها به ارمغان می آورد رقم خواهد خورد. شایعات حاکی از این هستند که رونمایی از این پروژه در رویداد MWC در بهار ۲۰۱۷ خواهد بود.

برای جبران فاجعه نوت ۷، سامسونگ باید هر چه سریعتر گوشی در خوری را بدون قصور در کیفیت آن، روانه بازار کند تا طرفداران خود را راضی نگه دارد.کارشناسان زمان تقریبی عرضه این مدل ها را نیمه دوم سال ۲۰۱۷ تخمین می زنند چرا که تولید انبوه نسل ششم گوشی های یا صفحه نمایش تاشو سامسونگ و ال جی از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ آغاز می شود. بله درست متوجه شدیدً ال جی نیز در تلاش است برای سال آینده گوشی تاشویی را روانه بازار کند.

کارشناسان معتقدند سامسونگ قادر است بالغ بر ۱۰ میلیون صفحه نمایش ۷ اینچ انعطاف پذیر OLED تا پایان سال آینده تولید کند. این رقم، یک رقم شگفت انگیز است که هر فردی را ترغیب به خرید یک گوشی منعطف خواهد کرد. البته سامسونگ در این راه تنها نیست و بر طبق شایعات، اپل نیز قصد دارد در آیفون ۸ پلاس خود از صفحه نمایش منعطف OLED استفاده کند.

شایعات دیگری در مورد پروژه والی سامسونگ دهان به دهان می چرخد که مبنی بر این هستند که ساسمونگ در حال کار بر روی پتنت جدید است که ریخته شدن آب بر روی گوشی را بی اثر می کند و اینبار بر خلاف طراحی های شماتیکی که در بازار به چشم می خورد گویا سامسونگ در انجام این کار عزم جدی دارد. این نمونه جدید از سامسونگ بسیار ساده و شبیه سرفیس بوک مایکروسافت خواهد بود چرا که یک لولا در وسط ان قرار داده شده است.

در نهایت این گوشی جدید سامسونگ، یک دستگاه دراز و کشیده خواهد بود که قابلیت تا شدن دارد به طوری که می تواند در خود جمع شود و تا فضای کمتری از کاربر را اشغال کند که این موضوع باعث می شود حمل آن در جیب یا کیف آسان تر باشد و تنها وقتی کاربر نیاز دارد می تواند آن را باز کند و از تمام صفحه آن استفاده کند. تصاویر زیر به خوبی مکانیزم کار کرد این دستگاه تاشو را به صورت شماتیک به تصویر کشیده است:

گوشی تاشو سامسونگ

untitled-2

untitled-3

untitled-4

ارسال نظر