سامسونگ رسما تایید کرد: منتظر معرفی گلکسی S9 در نمایشگاه MWC باشید!

رسانه کلیک - سامسونگ سال گذشته از گلکسی S8 با ویژگی های فوق العاده ای رونمایی کرد. این شرکت کره ای امروز رسما خبر از معرفی گلکسی S9 در نمایشگاه MWC 2018 داد.

سامسونگ رسما تایید کرد: منتظر معرفی گلکسی S9 در نمایشگاه MWC باشید!

در گذشته شاهد انتشار گزارش های زیادی مبنی بر معرفی پرچمداران آینده سامسونگ از سری S در ماه فوریه بودیم. این گزارشات به رونمایی از این دستگاه ها در نمایشگاه MWC اشاره داشتند. امروز شرکت سامسونگ به صورت رسمی معرفی گلکسی S9 را در این نمایشگاه اعلام کرد.

مدیر بخش موبایل سامسونگ، آقای DJ Koh در جریان برگزاری نمایشگاه MWC در شهر لاس وگاس، خبر از معرفی گلکسی S9 داد. در ماه فوریه این شرکت از دو دستگاه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی خواهد کرد. تا امروز اطلاعات زیادی از این دو دستگاه منتشر شده است.

در گذشته نه چندان دور تصاویری از پنل جلویی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس فاش شده بود ( رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس محل سنسور اثر انگشت آنها را نشان می‌دهد ). شایعات در گذشته به این موضوع اشاره داشتند که تنها یکی از دو نسخه گلکسی S9 به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

همانند گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، دو پرچمدار آینده سامسونگ به پنل امولد مجهز خواهند شد. گزارشات به این موضوع اشاره دارند که گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به نمایشگرهایی با نسبت تصویر 18.5:9 مجهز می شوند.

سامسونگ تصمیم دارد تا قابلیت احراز هویت بیومتریک از طریق تشخیص چهره را در پرچمدار بعدی تلفن‌های هوشمند خود بهبود بخشد تا رقابتی جدید و سرسختانه را با قابلیت فیس آیدی ارائه شده در آیفون 10 از طریق دوربین TrueDepth شروع کند.

شایان ذکر است؛ سال گذشته سامسونگ از گوشی های هوشمند گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس ( گلکسی S8 پرفروش ترین گوشی پرچم دار سال 2017 شد! ) در مراسمی ویژه در ماه مارس رونمایی کرد. فروش این دو دستگاه در ماه آوریل شروع شد.

ارسال نظر