سامسونگ Galaxy S9 را در ژانویه معرفی می‌کند

رسانه کلیک – پس از رونمایی از نوت ۸ اکنون شایعات به معرفی گوشی سامسونگ Galaxy S9 اشاره دارند که بر اساس آنها در ماه فوریه به‌صورت رسمی عرضه می‌ شود.

سامسونگ Galaxy S9 را در ژانویه معرفی می‌کند

اپل اعلام کرده که در سال آینده نسخه بزرگ‌تری از آیفون ۸ را عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند که احتمالاً آیفون ۹ نام دارد با صفحه‌نمایش ۶٫۴۶ اینچی عرضه می‌شود. در این میان، خبرهایی در رابطه با پرچم‌دار بعدی سامسونگ شنیده می‌شود. سامسونگ در ژانویه سال آینده گلکسی S9 را معرفی خواهد کرد.

بدون شک صفحه‌نمایش این پرچم‌دار جدید سامسونگ OLED خواهد بود. سامسونگ ساخت پنل های OLED گلکسی S9 را دو ماه زودتر از زمان عرضه گوشی هوشمند شروع می‌کند.

ساخت صفحه‌نمایش‌های گلکسی S8 در ماه ژانویه آغاز شد و این گوشی هوشمند در ماه مارس معرفی شد. با این حساب اگر S9 در ژانویه معرفی شود در ماه فوریه به‌صورت رسمی عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی S9 را در ژانویه رونمایی می‌کند

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با سامسونگ Galaxy S9 و اس 9 پلاس منتشرنشده است، به‌احتمال‌زیاد این دوگوشی هوشمند با ابعاد صفحه‌نمایش ۵٫۷۷ و ۶٫۲۲ اینچ روانه بازار می‌شوند. سبک صفحه‌نمایش S9 مانند صفحه‌نمایش S8 خواهد بود. احتمال عرضه شدن دوربین دوگانه بر روی S9 وجود دارد.

گفتنی است؛ زمان کمی تا رونمایی بزرگ آیفون ۸ مانده است. رونمایی سریع از گلکسی S9 نشان می‌دهد که سامسونگ نمی‌خواهد از رقیب خود عقب بماند و رقابت بین این دو شرکت سخت‌تر از همیشه خواهد بود.

ارسال نظر