نتایج بنچمارک گلکسی S9 پلاس لو رفت؛ پردازنده اگزینوس 9810 به همراه 4 گیگابایت رم

رسانه کلیک - شایعه شده است که غول دنیای فناوری کره ای یعنی شرکت سامسونگ قصد دارد دو پرچم‎دار جدید خود، گلکسی S9 و S9 پلاس را زودتر از موعد عرضه کند. حال نتایج بنچمارک گلکسی S9 پلاس در رسانه ها خبرساز شده است.

نتایج بنچمارک گلکسی S9 پلاس لو رفت؛ پردازنده اگزینوس 9810 به همراه 4 گیگابایت رم

طبق روال همیشگی این شرکت پرچم‎دارهای سری S خود را در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه معرفی می‎کند ولی اگر بتوانیم به شایعات استناد کنیم، سامسونگ ممکن است این بار معرفی را در دی‎ماه انجام دهد.

اکنون اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی‎های هوشمند رده بالای سامسونگ در اینترنت منتشر شده است که نشان می دهد این دو گوشی سامسونگ قبل از عرضه خود بچمارک گیری می شوند.

همان‎طور که ممکن است بدانید، این دو دستگاه از شماره مدل‎‌های جدیدی به ترتیب SM-G960 و SM-G965 بهره می‎برند. همانطور که در تصویر زیر مشهود است، سامسونگ گلکسی S9 پلاس در تست های بنچمارک معروف Geekbench، به همراه برخی از مشخصاتش رویت شده است.

بنچمارک گلکسی S9 پلاس

کاملا مشخص است که چیپست بعدی که در پرچم‎دارهای جدید سامسونگ قرار می‎گیرد، پردازنده اگزینوس 9810 است که چندی پیش به صورت رسمی معرفی شده است. در نتایج بنچمارک مذکور استفاده از این پردازنده تایید ولی مقدار رم تنها 4 گیگابایت قید شده است. اگر به یاد داشته باشید، گزارش‎های قبلی نیز اعلام کرده بودند دو گوشی Galaxy S9 و S9+ چهار گیگابایت رم خواهند داشت.

به نظر می‌رسد مدل معمولی گلکسی اس 9 به جز مشخصات نمایشگر در بحث دیگری با مدل پلاس تفاوتی نداشته باشد. Geekbench نشان می‎دهد که این دو اسمارت‎فون با سیستم‎عامل اندروید 8.0 اورئو به بازار خواهند آمد که البته جای تعجب ندارد.

به‎روزرسانی خبر:

از آنجایی که در نتایج بنچمارک Geekbench به راحتی می‎توان تقلب کرد، به سختی می‎توان این بنچمارک را واقعی دانست. علاوه بر این، همان ‎طور که توسط برخی از اهالی دنیای فناوری اشاره شده است، نتایج بنچمارک گلکسی S9 پلاس به نسبت بنچمارک گوشی +Galaxy S8 از اعتبار پایین‎تری برخوردار است؛ مسئله ای که جعلی بودن این تصویر را بیشتر محتمل می کند.

ارسال نظر