مشخصات نسخه‌ی جدید تبلت گلکسی تب E سامسونگ فاش شد

هنگامی که صحبت از صنعت گوشی‌های هوشمند به میان آید، کمپانی سامسونگ یک شرکت کاملا شناخته شده محسوب می‌شود. این کمپانی کره‌ای در طول سال گوشی‌های هوشمند بسیار متعددی را طراحی و روانه‌ی بازار می‌کند.

مشخصات نسخه‌ی جدید تبلت گلکسی تب E سامسونگ فاش شد

به گزارش کلیک،سامسونگ تنها در زمینه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند موفق عمل نکرده، بلکه تبلت‌های این کمپانی هم در نوع خود محصولاتی فوق‌العاده بوده و همواره مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند.

چند هفته پیش، شایعاتی از سوی برخی منابع خبری منتشر شد که حاکی از برنامه‌ریزی سامسونگ به منظور رونمایی از نسخه‌ی جدید تبلت میان رده‌ی گلکسی تب E بوده است. گفته شده بود که نسخه‌ی جدید تبلت گلکسی تب E سامسونگ از نظر قابلیت‌ اتصال شامل دو نوع خواهد بود. نوع اول آن تنها قابلیت پشتیبانی از اتصال وای‌فای را ارائه کرده و ظاهرا با کد SM-T280 شناخته می‌شود و نوع دوم آن علاوه بر پشتیبانی از قابلیت اتصال وای‌فای از اتصال LTE و سیم کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد که این مدل با کد SM-T285 شناخته می‌شود.

اما بر اساس تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده، ظاهرا شایعات فوق به واقعیت تبدیل می‌شوند، چرا که به تازگی شاهد فاش‌سازی اطلاعات تبلتی با کد اختصاصی SM-T280 از سوی سایت‌ GFXBench و در بنچمارک GeekBench بودیم. بنا به اطلاعات مندرج در شیت اطلاعاتی این سایت، احتمالا تبلت SM-T280 سامسونگ از صفحه نمایشی 7 اینچی با وضوح تصویر 800 در 1280 پیکسل بهره‌مند می‌شود. رم آن 2 گیگابایتی بوده و پردازنده‌ی مرکزی آن چهار هسته‌ای و با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز در نظر گرفته شده است.

1

در اطلاعات مندرج اشاره شده که پردازنده‌ی گرافیکی این محصول پردازده‌‎ی ARM Mali 400 خواهد بود و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 5 مگاپیکسلی و VGA تشکیل می‌شود. همچنین ظاهرا حافظه‌ی داخلی نسخه‌ی جدید تبلت گلکسی تب E سامسونگ ظرفیتی معادل با 8 گیگابایتی را ارائه می‌کند. اگرچه در اطلاعات ارائه شده اشاره‌ای به قابلیت پشتیبانی این تبلت از حافظه‌ی جانبی نشده، اما انظتار داریم که این محصول از این قابلیت بهره‌مند شود.

در بنچمارک اعمال شده، سیستم عامل این تبلت اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی بوده و نهایتا دستگاه توانسته در شرایط تک هسته‌ای بنچمارک GeekBench 3.3.2 امتیازی برابر با 345 و در شرایط چند هسته‌ای این بچمارک امتیازی برابر با 1063 را به ثبت برساند.

2

منبع: androidheadlines

ارسال نظر