آغاز عرضه تبلت دو منظوره Galaxy TabPro S سامسونگ در اروپا

ساعتی پیش به طور رسمی عرضه تبلت دو منظوره Galaxy TabPro S سامسونگ آغاز شد، اما متاسفانه در حال حاضر این محصول تنها در کشورهای هلند، دانمارک و انگلیس قابل سفارش و خرید است!

آغاز عرضه تبلت دو منظوره Galaxy TabPro S سامسونگ در اروپا

اگر اخبار دنیای تکنولوژی و رویدادهای مربوط به آن را دنبال کرده باشید، می‌دانید که سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2016 به طور رسمی از یک تبلت دو منظور و زیبا با نام اختصاصی Galaxy TabPro S رونمایی کرده بود. سامسونگ در زمان معرفی این محصول اعلام کرد که طراحی آن با همکاری مستقیم این شرکت و کمپانی مایکروسافت انجام شده و دستگاه به طور پیش فرض از سیستم عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برد. این تبلت شیک و جذاب می‌تواند با اتصال به صفحه کلید اختصاصی خود کارایی یک لپ‌تاپ را نیز برای کاربران به همراه داشته باشد.

اما سامسونگ در حین رونمایی این محصول هیچ اشاره‌ای به زمان دقیق عرضه آن نکرده بود. بنابراین تا کنون نمی‌دانستیم که این تبلت دو منظور از چه زمان عرضه می‌شود. حال شاهد آغاز عرضه رسمی آن در اروپا و بازارهای داخلی کشورهای هلند، دانمار و انگلستان هستیم.

به گزارش کلیک، هم اکنون تبلت Galaxy TabPro S سامسونگ از طریق وبسایت رسمی این شرکت کره‌ای در کشور هلند قابل سفارش و خرید است. همچنین این محصول در کشورهای دانمارک و انگلیس نیز از طریق سایت آمازون قابل سفارش است. حال بیایید نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری این محصول و قیمت‌های در نظر گرفته شده برای آن بیاندازیم.

۱

تبلت دو منظوره Galaxy TabPro S سامسونگ از نظر قابلیت اتصال شامل دو نسخه می‌شود. نسخه اول آن تنها از اتصال وای‌فای پشتیبانی می‌کند و نسخه دوم آن از اتصال LTE نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. هم اکنون سامسونگ نسخه وای‌فای و مجهز به حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی این محصول را با قیمت ۱۱۰۰ دلار به فروش می‌رساند. این نسخه از تبلت نامبرده شده به طور پیش فرض از نسخه Home ویندوز ۱۰ مایکروسافت بهره‌مند است. شایان ذکر است که همین محصول با مشخصات مشابه و با تجهز به نسخه Pro سیستم عامل ویندوز ۱۰ با قیمت ۱۲۱۰ دلار به فروش می‌رسد.

در سمت مقابل نسخه پشتیبانی کننده از اتصال LTE این تبلت از نظر سیستم عامل تنها شامل یک نسخه می‌شود. این تبلب به سیستم عامل Windows 10 Home مایکروسافت مجهز است و قیمت آن برابر با ۱۳۲۰ دلار در نظر گرفته شده است. به همراه هر یک از نسخه‌های این تبلت، کاور و صفحه کلید اختصاصی آن نیز عرضه می‌شود. بنابراین قیمت‌های یاد شده همگی به همراه صفحه کلید و کاور مربوط به آن هستند.

تبلت دو منظور Galaxy TabPro S سامسونگ از سری پردازنده Core M شرکت اینتل بهره‌مند است و پردازنده آن دو هسته‌ای و با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز خواهد بود. رم این تبلت ۴ گیگابایتی است و دوربین اصلی و سلفی آن از دو سنسور ۵ مگاپیکسلی مشابه تشکیل شده‌اند. همچنین سامسونگ این تبلت زیبا را به یک باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. بنابراین عرضه تبلت Galaxy TabPro S سامسونگ در بازارهای داخلی قاره اروپا آغاز شده و پیش بینی می‌کنیم که به زودی شاهد آغاز عرضه آن در بازارهای ایالات متحده نیز باشیم. البته هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان این رخداد منتشر نشده است.

منبع: techtimes

ارسال نظر