گوشی گلکسی X سامسونگ با اندروید مارشمالو به بازار می آید

مدتی است خبرهایی در رابطه با گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ به گوش می‌رسد، بر اساس خبرها و شواهدی این نسل از گوشی‌های هوشمند تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌شوند.

گوشی گلکسی X سامسونگ با اندروید مارشمالو به بازار می آید

به گزارش کلیک ، سامسونگ در چند هفته گذشته بسیار خوش درخشیده است و پرچم دار آن به تازگی وارد بازار شده است و بسیاری از کاربران سامسونگ از این بابت بسیار هیجان زده هستند. ولی این تنها خبر خوب برای طرفداران سامسونگ نیست. خبر هایی مبنی بر عرضه گوشی هوشمند انعطاف پذیر از سوی سامسونگ چند وقتی بود که سر زبان ها می چرخید ولی باید گفت که شواهد نشان می دهد این پروژه به واقعیت می‌پیوندد. سامسونگ انعطاف‌پذیر که با نام Galaxy X خوانده می شود، توانسته است گواهی WiFi را دریافت کند.

ایده طراحی و ارائه گوشی هوشمند انعطاف پذیر مدت ها است از طرف سامسونگ ارائه شده است و مدل هایی نیز برای تبلت های انعطاف پذیر از سمت سامسونگ ارائه شد. در هر صورت این گوشی های هوشمند انعطاف‌پذیر در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می شوند.

مدل ها و ایده های بسیار زیادی برای طراحی گوشی هوشمند انعطاف پذیر از سمت سامسونگ ارائه شد و در این میان یکی از ایده ها مورد تائید قرار گرفته است و تصاویری نیز به صورت پیش نمونه از این مدل پخش شده است. در روزهای اخیر یک گوشی هوشمند سامسونگ توانسته است گواهی WiFi را دریافت کند و عکسی نیز مبنی بر این موضوع در فضای مجازی منتشرشده است.

گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ درراه است

گوشی هوشمندی که موفق به دریافت این گواهی شده است با نام مدل SM-G888N0 ارائه شده است و کلمه NO در آخر این عبارت نشان دهنده این موضوع است که این گوشی هوشمند در کره عرضه می شود. نکته بسیار جالبی در رابطه با این گوشی هوشمند جدید سامسونگ مشاهده می شود این است که این گوشی هوشمند بااندروید مارشمالو ۶٫۰ عرضه می شود. با وجود عرضه شدن اندروید ۷ نوقا شاید موضوع کمی عجیب باشد که این گوشی هوشمند با اندروید مارشمالو عرضه شود.

البته در مدل های نمونه ممکن است تغییرات بسیار زیادی رخ دهد و این موضوع بدیهی است که ممکن است این گوشی هوشمند در زمان ارائه شدن بسیاری از این صحبت ها را نقض کند.

گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ درراه است

حالا بعد از گلکسی S8 کاربران و علاقه‌مندان سامسونگ منتظر عرضه گوشی هوشمند انعطاف پذیر هستند و باید دید که سامسونگ برای عرضه گلکسی X چه برنامه هایی مد نظر دارد.

ارسال نظر