عرضه گوشی گلکسی xcover 4 در اواسط اردیبهشت ۹۶

به نظر می رسد عرضه گوشی میان رده Xcover 4 سامسونگ همزمان در اروپا و آمریکا از اواسط اردیبهشت آغاز شود. در ادامه به برخی مشخصات این گوشی جدید سامسونگ می پردازیم.

عرضه گوشی گلکسی xcover 4 در اواسط اردیبهشت ۹۶

به گزارش کلیک، یکی از خرده فروشان مستقر در انگلستان تایید کرده است که فروش این گوشی را از حدود ۲۰ روز دیگر شروع خواهد کرد که با پیش بینی قبلی ما در مورد عرضه این گوشی در آمریکا در همان تاریخ نیز همخوانی دارد.
این گوشی مطابق انتظار در ۲۴ آوریل با قیمت ۲۴۹ چوند در انگلستان عرضه می شود؛ البته این گوشی تفاوت زیادی با مدل قبلی خود ندارد با این حال می توان از ارتقای نرم افزاری و میزان رم موجود در این گوشی نام برد.

بر خلاف مدل قبلی Xcover که دو سال قبل عرضه شد، در مدل جدید شاهد استفاده از اندروید ۷ نوقا هستیم.
نکته دیگری که این گوشی را متمایزتر از سایر هم رده های خود می کند این است که از گواهینامه MIL-STD 810G استفاده می کند که تضمین سلامت این گوشی در قبال افتادن از ارتفاع می باشد. در مورد رتبه ضدآب بودن تقریبا حرف خاصی برای گفتن ندارد و رنک P68 را کسب کرده که به معنای قابلیت استفاده از این گوشی در عمق ۱٫۵ متری تنها برای ۳۰ دقیقه است.

از این موارد گذشته، دیگر مشخصات این گوشی نسبت به استانداردهای کنونی، چندان جذاب به نظر نمی رسد؛ گوشی گلکسی Xcover 4 سامسونگ از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوخ تصویر HD بهره می برد و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پشت آن قرار داده شده است.
پردازنده چهار هسته ای ۱٫۴ گیگاهرتزی با ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه داخلی که قابلیت ارتقا با میکرو Sd را نیز دارد، از دیگر مشخصات این گوشی می باشد.
دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است و باتری آن ۲۸۰۰ میلی آمپری می باشد.

ارسال نظر