گیم سرویس جدید تلویزیون‌های سامسونگ در CES 2016 معرفی می‌شود

بنا به گزارش رسمی کمپانی سامسونگ، نسل بعدی تلویزیون‌های هوشمند این شرکت کره‌ای علاوه بر پشتیبانی تمال و کمال از قابلیت‌هایی همچون اسمارت‌تینگز و اینترنت اشیاء، قابلیت اجرای بیش از 400 گیم جذاب را نیز به همراه خواهند داشت. به گزارش کلیک، گفته شده که در این بین چیزی در حدود 100 گیم یا بازی قابل دانلود نیز برای نسل جدید و 2016 تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ارائه می‌شود.

گیم سرویس جدید تلویزیون‌های سامسونگ در CES 2016 معرفی می‌شود

به گزارش کلیک، گفته شده که در این بین چیزی در حدود 100 گیم یا بازی قابل دانلود نیز برای نسل جدید و 2016 تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ارائه می‌شود.

سامسونگ امروز به طور رسم اعلام کرد که در نمایشگاه CES 2016 نسخه‌ی جدید و به روز شده‌ی گیم سرویس خود را معرفی خواهد کرد که این سرویس به کاربران نسل بعدی تلوزیون‌های هوشمند این کمپانی در سال 2016 اجازه‌ی پخش و استفاده از بازی‌های بسیار متنوع و جذابی را می‌دهد.

نسخه‌ی به روز شده‎ی گیم سرویس سامسونگ فوق‌العاده پیشرفته‌تر از آنچه که تصویر می‌کنید خواهد بود. شاید تصور داشته باشید که گیم‌هایی که سامسونگ از آن‌ها یاد کرده چندان جالب توجه نباشند، اما به واقع این چنین نیست. با استفاده از گیم سرویس جدید و به روز رسانی شده‌ی سامسونگ، شما می‌توانید از طریق تلویزیون هوشمندتان به اجرای بازی‌هایی همچون Assassin's Creed III، Batman: Arkham Origins و .... بپردازید. گیم‌های جدید ارائه شده در نسخه‌ی بعدی گیم سرویس سامسونگ در دسته‌بندی‌های گوناگون نظیر، مسابقه‌ای، ورزشی، اکسن، ماجراجویی، نقش آفرینی و ... طبقه‌بندی می‌شوند و بدین صورت پاسخگوی سلیقه‌های متنوع کاربران خواهند بود.

1

آقای یونگ‌چان کیم (Youngchan Kim) معاون رئیس بخش تجارت بصری سامسونگ الکترونیکس در رابطه با نسل جدید و آینده‌ی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که در نمایشگاه CES 2016 رونمایی می‌شوند این چنین گفته است: "نسل بعدی و جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که در سال 2016 شاهد عرضه‌ی آن‌ها خواهیم بود، تنها به منظور تماشای ویدئوهای با کیفیت طراحی نمی‌شوند و پاسخگوی مناسبی در قابل تمامی نیازهای سمعی و بصری کاربران خواهند بود. تلویزیون‌های هوشمند 2016 سامسونگ گزینه‌ی بسیار مناسبی برای افرادی هستند که عقیده دارند کاربرد تلویزیون‌های هوشمند نباید تنها در مشاهده‌ی ویدئو و ... خلاصه شود. گیم سرویس جدیدی که سامسونگ برای تلویزیون‌های هوشمندش در نظر گرفته قدمی بسیار بزرگ در این راستا محسوب می‌شود و تحولی در زمینه‌ی سرگرمی برای مشتریان سامسونگ ایجاد کند. گیم‌هایی که ما برای تلویزیون‌های هوشمند سال 2016 خود عرضه می‌کنیم، از جمله باکیفیت‌ترین و پرطرفدارترین گیم‌هایی هستند که در بازار وجود دارند و ما به گسترش تعداد این گیم‌ها ادامه می‌دهیم."

اجرای گیم‌هایی که سامسونگ به آن‌ها اشاره داشته به طور مستقیم از سرویس PlayStation Now تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ انجام می‌شود. سامسونگ در اوایل سال 2015 این سرویس را در تلویزیون‌های هوشمند خود راه‌اندازی کرد. به طور کلی کاملا مشخص است که کمپانی کره‌ای سامسونگ قصد دارد که نسل بعدی تلویزیون‌های هوشمند خود را به شیوه‌های دقیق‌تر و جذاب‌تری طراحی کند. ارائه‌ی سرویس‌های همچون گیم سرویس پیشرفته، پشیتبانی از اسمارت‌تینگز، اینترنت اشیاء و ... همگی از جمله مواردی هستند که مطمئنا منجر به افزایش استقابل کابران امروزی از تلویزیون‌های جدید و هوشمند سامسونگ خواهد شد. بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ در CES 2016 چه اطلاعات دقیق‌تری در این رابطه ارائه می‌کند.

منبع: fonearena

ارسال نظر