رونمایی سامسونگ از هدست واقعیت مجازی Gear VR در MWC 2017

به گزارش کلیک، هدست جدید گیر وی آر دارای کنترلر بیسیم همراه بوده که به آنچه قبلا در هدست واقعیت مجازی Daydream View گوگل دیده ایم، شباهت زیادی دارد.

رونمایی سامسونگ از هدست واقعیت مجازی Gear VR در MWC 2017

به گزارش کلیک ، هدست جدید گیر وی آر دارای کنترلر بیسیم همراه بوده که به آنچه قبلا در هدست واقعیت مجازی Daydream View گوگل دیده ایم، شباهت زیادی دارد.

کمپانی سامسونگ کنترلر بیسیم را برای همراهی با آکیولس طراحی نموده است. از اینرو کاربران Gear VR کنترل گسترده‌تری بر ویژگی‌های مختلف این هدست خواهند داشت.

گیر وی آر جدید دارای پورت‌های USB Type-C و microUSB می باشد، این موضوع بدان معنی است که با سری گلکسی اس ۶ ، اس ۷، نوت ۵ و گلکسی اس ۸ سازگار خواهد بود.

برای این کنترلر تاچ پد قابل کلیک کردن، دکمه‌های جهت یابی، دکمه انتخاب و دکمه‌های تنظیم صدا در نظر گرفته شده. کاربران با استفاده از تاچ پد می‌توانند کنترل رابط کاربری و تعامل با اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در واقعیت مجازی را خیلی راحت داشته باشند. کنترلر قابلیت پشتیبانی از حرکات متفاوت از جمله Drag and Drop، شلیک، اشاره و ... را دارد.

به منظور اینکه کنتلر از دست کاربران به زمین نیفتد برای آن یک بند تعبیه گردیده. بعلاوه کنترلر با یک باتری AAA توان لازم برای استفاده روزانه دو ساعت به مدت چهل روز را دارد.

مانند نسل قبلی هدست‌های گیر وی آر، هدست جدید نیز از لنزهای ۴۲ میلیمتری با زاویه دید ۱۰۱ درجه برخوردار می‌باشد. سامسونگ وعده‌ی عرضه‌ی آن را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی و با قیمتی معادل ۹۹ دلار داده است.

ارسال نظر