اکو سیستم سخت افزاری سامسونگ جایگزینی هیجان انگیز برای اپل

شرکت سامسونگ به تازگی سه دستگاه جدید به بازار عرضه کرده که طرز کار این سه دستگاه با یک دیگر آنها را به یک بسته ی ضروری برای زندگی روزانه یتبدیل کرده است.

اکو سیستم سخت افزاری سامسونگ جایگزینی هیجان انگیز برای اپل

به گزارش کلیک ، یکی از دلایل مردم برای خریدن محصولات اپل، اکوسیستم هماهنگ آن است. شرکت سامسونگ چندین نوع تلفن همراه را در چند سال اخیر روانه ی بازار کرده است ولی هیچ یک از آنها فرق چندانی با دیگری نداشت. اما سه محصول جدید که ترکیبی از تلفن همراه، ساعت هوشمند و هد ست حقیقت مجازی میباشد نظر من را تغییر داده است.

قابلیت این سه دستگاه باعث شده که من همیشه از آنها بر روی سرم، روی مچم و در دستم استفاده کنم. در حالی که ساعت هوشمند سامسونگ الزاما نیازی به گوشی سامسونگ ندارد و با هر تلفن اندرویدی دیگری سازگار است، این سه دستگاه با هم یک تجربه ی عالی را ارائه میدهند.

galaxy-note-5-10

Samsung Galaxy Note 5

من به مدت چهار ماه است که از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 5 استفاده می کنم و این بهترین گوشی است که تا به حال داشته ام. گوشی دارای سیستم سخت افزاری عالی همراه با یک پوشش شیشه ای فلزی در یک رنگ زیبای آبی تیره است. دوربین گوشی با فشار دادن دکمه ی home در سه سوت عکس های فوق العاده ای میگیرد که همین دکمه یک اسکنر بدون نقص اثر انگشت نیز هست.

قدرت صفحه نمایش این تلفن همراه بالاست, کیفیت تماس عالیست, دارای بهترین امواج رادیویی در مقایسه با چندین گوشی قبلی من است و قلم آن (S pen) بهترین وسیله برای یادداشت برداری است، حتی در زمانی که صفحه گوشی خاموش است. اگر چه میزان شارژ دهی باتری به اندازه iPhone 6s+ نیست ولی با ویژگی شارژ سریع باتری و شارژ بی سیم در تمام طول روز شارژ کافی خواهید داشت.

اگر چه من قبلا تلفن همراه iPhone 6+ اپل را میپسندیدم ولی الان تلفن همراه Note 5 با صفحه نمایش بزرگتر و راحتی قرار دادن در جیب انتخاب من در سال 2015 است.

ساعت هوشمند Samsung Gear S2 3G

این ساعت با دستگاه های اندرویدی دیگر هم کار میکند ولی با گوشی note 5 بهترین تجربه را در همگام سازی با برنامه های ناب سامسونگ به دست خواهید آورد.

سیستم Gear S2 3G بر پایه تایزن طراحی شده است که تجربه بی نظیری را در هنگام کار کردن با ساعت هوشمند القا می کند. اگر چه برنامه های سوم شخص کمتری برای آن موجود است ولی از نظر من برنامه های پیش فرض و رابط کاربری نسبت به اندروید ویر و اپل واچ بهتر است. نوآوری سامسونگ در Gear S2 3G شامل سیستم GPS، قابلیت اتصال به تلفن و مدیریت مخاطبین و قابلیت برداشتن از روی تلفن وقتی که ساعت را خاموش میکنید می باشد.

دستگاه حقیقت مجازی Samsung

دستگاه حقیقت مجازی وسیله ی مشهوری به نظر می آید، خوشبختانه من یکی از آنها را در سایت آمازون پیش خرید کرده بودم و الان حدود چند هفته ای است که از آن استفاده میکنم. این هدست به یک وسیله ی جانبی نیاز دارد که تلفن همراهNote5 بهترین گزینه است. هدست حقیقت مجازی یکی از دلایل من برای استفاده از Note 5 است.

منGoogle Cardboard را هم امتحان کردم و آن به عنوان یک دموی تلکنولوژی لذت بخش بود ولی هدست حقیقت مجازی Oculus چیز دیگری است. واقعاً استفاده از این هدست لذت بخش است, طوری که انگار هدست را برای این گوشی ساخته اند. راستی گوشی Netflix هم به میزان زیادی با این هدست سازگار بوده و مشاهده کامل فیلم ها با آن لذت بخش است.

احتمالا در آینده یک کنترل مخصوص بازی هم میخرم تا بازی های با حال تری با هدست مجازی بازی کنم! فعلا از فیلمها و کلیپ ها و تصاویر لذت میبرم.

نگاهی به آینده

تجربه ی کار با این سه دستگاه و این اکو سیستم به زودی بهتر هم میشود. بانک هم به زودی سرویس قابلیت پرداخت با تلفن سامسونگ را ارائه میکند و بازی ها و برنامه های جدید کمک قابل توجهی به قابلیت های هد ست مجازی میکند. اکنون زمان جدیدی برای دوره ی تکنولوژی موبایل فرا رسیده است و سامسونگ اختراع جدیدش را رو کرده است وبه ما نشان داده است که ما میتوانیم چه انتظاراتی از شرکت اپل و دیگر شرکت ها داشته باشیم.

منبع: zdnet.com

ارسال نظر