RAM های توربوی پرسرعت سامسونگ در راه بازار

سامسونگ برای بهینه سازی عملکرد RAM های تلفن های هوشمند خود فناوری هایی با سرعت توربو به بازار معرفی کرده است.

RAM های توربوی پرسرعت سامسونگ در راه بازار

به گزارش کلیک، محصول Samsung Galaxy J2 Pro به بازار عرضه شد. در پی آن شرکت سامسونگ با انتشار ویدیو جذابی به ارائه توضیحاتی پیرامون فناوری های به کار رفته در آخرین محصول خود پرداخته است. این فناوری که Turbo Speed Technology نام دارد، راه حلی برای بهبود شاخصه های عملکرد های حیاتی تلفن های هوشمند ،مانند زمان بالا آمدن اپلیکیشن، روانی عملیات چند وظیفه ایی و تاثیرگذاری بهره وری حافظه RAM از طریق بهینه سازی نرم افزاراست .

به جای اینکه پردازنده ها و منابع حافظه، بیشتری به مشکل اضافه کند، سامسونگ نواحی مختلفی را که تاثیر مستقیم بر استفاده روزانه معمول تلفن های هوشمند دارد، فشرده کرده است. پیش از هر چیز، مهندسین این شرکت اندازه و حجم حافظه هسته های پردازشگررا برای نرم افزار ها در رابطه با تماس های تلفنی، پیام رسانی، عملیات پردازشی و ارتباطات محدود کرده است. آن ها این فضا ها را به یک نمایشگر اصلی متصل کرده و با بهینه سازی موتور های مدیریت RAM ، آن ها را وادار می کند که به طور هوشمندانه ای فضای حافظه را برای عملیات در سطوح سیستم هسته و سخت افزار، آزاد کند.

نتیجه آن است که Galaxy J2 Pro که با حافظه RAM ۲G عرضه می شود، قابلیت پردازش نرم افزار ها تا ۴۰ % سریعتر از تلفن های هوشمندی که دو برابر حافظه دارند، را دارد. به بیان دیگر می توان گفت که گوشی های سری جدید J به طور بالقوه سریعتر از گوشی های معروف سامسونگ سری S می باشند. در نتیجه، نگارنده این سطور بر این باور است که شرکت سامسونگ فناوری سرعت های توربو خود را در دستگاه های بیشتر شناخته شده خود به کار خواهد گرفت، مگر اینکه ویژگی های فناورانه مانع از به انجام رساندن چنین تمهیداتی شود.

ارسال نظر