سرویس مراقبت از مشتری سامسونگ از طریق واتس اپ فعال شد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ در کشور هند، سرویس مراقبت از مشتری را راه‌اندازی کرد تا رفت‌و‌آمد مردم در سطح شهر را کاهش دهد و از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کند.

سرویس مراقبت از مشتری سامسونگ از طریق واتس اپ فعال شد

امروزه با وجود ویروس کرونا در همه کشورها، مردم باید در خانه‌های خود بمانند و فقط برای موارد ضروری از خانه خارج شوند. به‌ویژه در کشورهای پرجمعیتی مانند هند که آمار مبتلایان بسیار بالا است، محدودیت رفت‌وآمد برای افراد بیشتر می‌شود. به همین دلیل شرکت سامسونگ در هند، سرویس خدمات مشتریان جدیدی را راه‌اندازی کرده است.

این شرکت بزرگ کره‌ای سرویس مراقبت از مشتری از طریق واتس اپ را برای کاربران هندی خود فعال کرده است. هدف از ایجاد این سرویس، ارائه خدمات مشتریان و پاسخگویی به سوالات کاربران از طریق واتس اپ و در زمان کوتاه است تا نیازی نباشد که کاربران برای انجام این کارها از منزل خارج شوند.

این سرویس از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر و در هفت روز هفته از طریق شماره واتس اپ پشتیبانی سامسونگ در اختیار کاربران قرار دارد. شرکت سامسونگ اعلام کرده است که کاربران در هند می‌توانند از طریق این سرویس، پاسخ سوالات خود درباره مشکلات فنی انواع محصولات سامسونگ، اطلاعات لازم درباره مراکز خدمات پس از فروش و حتی ویدیو آموزشی نصب محصولات مختلف را به دست آورند. همچنین می‌توانند از وضعیت تعمیر دستگاه خود یا پیشنهادهای ویژه سامسونگ مطلع شوند.

شرکت سامسونگ در حال آماده کردن گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید خود است تا آن را در ماه آینده عرضه کند. در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه محصولات سامسونگ از جمله گوشی‌های سری گلکسی S20، گلکسی Z فولد 2 و ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 خواهیم بود.

ارسال نظر